پرواز کیش به مشهد چه روزهای است

کیش به مشهد چه روزهای پرواز دارد ؟

 

 

کیش به مشهد در 7 روز هفته دهها پرواز فعال دارد . و تقریبا تمامی ایرلاین های داخلی در مسیر کیش به مشهد پرواز دارند و این مسیر یکی از پر سفر ترین مسیر های پرواز های داخلی است . برای مشاهده آنلاین لیست پرواز و خرید بلیط هواپیما کیش به مشهد بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

 

پرواز کیش به مشهد چه روزهای است

 

 

پرواز کیش به مشهد توسط کدام ایرلاین انجام میگردد ؟

 

هواپیما ماهان

اهواپیما کیش ایر

هواپیما زاگرس

هواپیما تابان

هواپیما کاسپین

هواپیما وارش

هواپیما ایران ایر

هواپیما ایرتور

هواپیما آتا

هواپیما فلای پرشیا

هواپیما سپهران

 

 

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما وارش کیش به مشهد بلیط هواپیما ماهان کیش به مشهد بلیط هواپیما کیش به مشهد کیش ایر و سایر ایرلاین ها به وبسایت کیش زوم مراجعه کنید .

 

 

بار مجاز پرواز کیش به مشهد چند کیلو گرم است ؟

 

بار مجاز پرواز کیش به مشهد 20 کیلو گرم است .

 

 

 

خرید بلیط هواپیما کیش به مشهد

 

آسان ترین راه خرید بلیط هواپیما کیش به مشهد خرید آنلاین از طریق وبسایت کیش زوم میباشد شما در وبسایت کیش زوم با جستجو مبدا و مقصد خود به راحتی با 3 کلیک میتوانید خرید انجام دهید.

 

www.kishzoom.com

 

 

 

 

 

 

پرواز کیش به مشهد چه روزهای است

 

 

 

 

مدت زمان پرواز کیش به مشهد چند ساعت است ؟

 

 

با خرید بلیط هواپیما کیش به مشهدشاید براتون سوال باشه که مدت زمان پرواز چند ساعته زمان پرواز کیش به مشهد 1 ساعت 55 دقیقه است البته شاید نوع هواپیما و شرایط آب و هوایی تغیراتی در زمان پرواز ایجاد کنه که خیلی محدوده این تغیرات .

 

 

بلیط هواپیما کیش به مشهد چارتر یا سیستمی است ؟

 

معمولا 80 درصد پرواز های کیش به مشهد چارتر میباشد که با نماد اکونومی به فروش میرسد حتما قبل از خرید بلیط کیش به مشهد قوانین پرواز های چارتر را مطالعه کنید

 

تلفن تماس فرودگاه کیش

 

اطلاعات پرواز فرودگاه کیش :

07644485501

07644485502

07644485503

07644485504

 

بلیط پرواز کیش به مشهد

 

برای حمایت از ما خرید بلیط هواپیما کیش به مشهد را از وبسایت کیش زوم انجام دهید .

 

 

سایر پرواز های داخلی

 

جاسک به تهران چه روزهای پرواز دارد

یزد به تهران چه روزهای پرواز دارد

 

 

منابع :

 

فرودگاه کیش

کیش زوم

 

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن