در سال های اخیر خرید بلیط هواپیما به صورت غیر حضوری و اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است. تا جایی که تقریبا کمتر کسی پیدا می شود که اقدام به خرید بلیط به صورت حضوری و از دفاتر هواپیمایی کشور کند؛ اما به هر حال ممکن است که بعضی از افراد به علت نداشتن اطلاعات کافی برای خرید بلیط هواپیما تمایلی به خریداری بلیط هواپیما به صورت اینترنتی نداشته باشند. به همین خاطر در ادامه مقاله قصد داریم یک راهنمای کلی برای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی از وبسایت کیش زوم  به شما ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

www.kishzoom.com

 

برای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی به کجا مراجعه کنم؟

 

در سال های گذشته آن دسته از مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری را داشتند، باید که به یکی از دفاتر فروش بلیط های هواپیما در محل سکونتشان مراجعه می کردند و اقدام به خریداری بلیط هواپیما مد نظر خودشان می کردند؛ اما در حال حاضر روش ساده تری برای خریداری بلیط هواپیما وجود دارد که آن هم روش اینترنتی است!

اگر قصد دارید که برای خرید بلیط اقدام کنید، می توانید به سامانه های فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید و اقدام به خرید بلیط مد نظرتان کنید. دقت داشته باشید که حتما به یک سامانه فروش معتبر برای خرید بلیط مراجعه کنید.

سامانه فروش بلیط هواپیما کیش زوم یکی از معتبرترین سامانه های فروش بلیط هواپیما است که به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به خرید بلیط هواپیما با چند کلیک ساده کنید. برای خریداری بلیط هواپیما از سامانه کیش زوم به صورت اینترنتی کافیست که شما به سایت کیش زوم مراجعه کنید و با انتخاب مبدا و مقصد، بلیط هواپیمای مد نظرتان را جستجو کنید.

حال در بین تمامی بلیط های هواپیما در تاریخ تعیین شده شما، بلیطی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری داشته باشد و اقدام به خرید آن کنید.

http://kishzoom.com

نحوه پرداخت قیمت بلیط هواپیما چگونه است؟

پس از اینکه مراحل انتخاب یک بلیط هواپیما در سامانه های معتبر فروش بلیط هواپیما انجام شد، افراد می توانند بدون مراجعه حضوری مراحل پرداخت هزینه بلیط هواپیما را نیز انجام دهند. برای پرداخت قیمت و هزینه بلیط هواپیما شما کافیست که با یکی از کارت های عضو شتاب اقدام به پرداخت هزینه بلیط هواپیما کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که می توانیم با روش دیگری به غیر از روش اینترنتی اقدام به پرداخت هزینه بلیط هواپیما کنیم؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که خیر! تنها روش برای خرید بلیط هواپیما این است که شما به صورت غیر حضوری و از طریق کارت و رمز دوم آن اقدام به پرداخت قیمت بلیط هواپیما کنید.

اما نگران نباشید! اگر یک سامانه فروش معتبر را برای خرید بلیط هواپیما در نظر گرفته باشید، می توانید بدون دغدغه اقدام به پرداخت هزینه بلیط هواپیما کنید. به طور مثال سامانه فروش بلیط هواپیما کیش زوم یکی از سامانه های معتبر در این زمینه است. به طوری که شما می توانید بدون دغدغه اقدام به خرید بلیط از این سایت و پرداخت هزینه آن کنید.

 

 

بلیط هواپیما قشم به دبی

 

 

صدور بلیط هواپیماهای اینترنتی

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای افراد جهت خرید بلیط اینترنتی هواپیما پیش می آید این است که بعد از پرداخت هزینه بلیط هواپیما، چگونه می توانیم بلیط هواپیما مد نظرمان را دریافت کنیم؟ اول از همه باید به شما بگوییم که تمامی مراحل خرید بلیط هواپیما از زمان انتخاب بلیط، خرید بلیط و پرداخت و صدور بلیط به صورت آنلاین انجام می شود و شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

پس از پرداخت هزینه مربوط به بلیط هواپیما با کارت های عضو شتاب، سامانه فروش بلیط هواپیما کیش زوم بلیط شما را صادر می کند و شما می توانید آن را دریافت کنید. نحوه صدور بلیط هواپیماهای اینترنتی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت است.

در واقع، هر یک از سامانه ها پس از پرداخت یک بلیط هواپیما با اسم و مشخصات شما به شما ارائه می کنند. این بلیط ها معمولا با فرمت PDF می باشند و افراد می توانند آن ها را دانلود نمایند. در صورتی که نیاز به پرینت کردن بلیط داشته باشید، کافیست که پس از دانلود فایل بلیط اقدام به پرینت کردن آن کنید.

مراحل خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

 

اگر به صورت اینترنتی بلیط هواپیما بخرم، ارزان تر خریده ام؟

با توجه به افزایش قیمت بلیط های هواپیماها، همه افراد به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان تری هستند و این سوال برای آن ها پیش می آید که اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنم، هزینه کمتری را پرداخت می کنم یا خیر؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که در حال حاضر خود دفاتر فروش بلیط های هواپیماها نیز اقدام به خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می کنند. دوم اینکه قیمت بلیط هواپیما در همه سامانه های فروش بلیط هواپیما یکسان است؛ اما تفاوتی که این بین وجود دارد این است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به مقایسه انواع بلیط های هواپیما (با تاریخ و ساعات متفاوت) کنید.

 

 

 

نحوه خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

یکی از پرطرفدارترین بلیط هایی که به صورت اینترنتی به فروش می روند، بلیط های هواپیما لحظه آخری می باشند. بلیط های هواپیما لحظه آخری معمولا قیمت مناسب تری نسبت به دیگر بلیط های هواپیما دارند؛ چرا که تخفیف مناسبی بر روی آن ها لحاظ شده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری را دارید، می توانید به سایت کیش زوم مراجعه کنید و لیست بلیط های هواپیماهای لحظه آخری را مشاهده کنید. به طور مثال اگر قصد دارید که اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران کیش کنید، می توانید لیست بلیط های هواپیماهای لحظه آخری را مشاهده کنید. اگر شانس با شما یار باشد، یک بلیط هواپیما تهران کیش در این لیست وجود دارد و شما می توانید این بلیط هواپیما را خریداری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری کار سختی را در پیش نخواهید داشت. تمامی مراحل مربوط به پرداخت هزینه بلیط و صدور بلیط به صورت آنلاین انجام می شود؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا بلیط های لحظه آخری بلیط هایی هستند که فقط چند ساعت تا زمان پرواز فرصت دارند. بنابراین، اگر می خواهید که اقدام به خرید بلیط هواپیما برای چند روز آینده کنید، بهتر است که ریسک عدم وجود بلیط هواپیما لحظه آخری را در نظر داشته باشید!

 

منبع : صورتی ها

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن