برج سینا 1وسینا 2کیش

برج سینا 1 وسینا 2کیش جزیره ی زیبا و آرام کیش همواره مورد توجه سرمایه گذاران به دلیل محبوبیت بین مسافران، گردشگران و توریست ها بوده است و هر ساله حدود یک و نیم میلیون نفر برای تفریح، استراحت و … به جزیره ی کیش سفر می کنند. همچنین افراد بسیاری برای کار و زندگی به دلیل شرایط بسیار مناسب اشتغال و آرامش به جزیره زیبای کیش مهاجرت می کنند. در این مقاله به معرفی برج سینا 1 و 2 کیش که یکی از برج های مشهور و برند در جزیره کیش میباشد میپردازیم.

 

پرواز مشهد اصفهان کاسپین

 

موقعیت مکانی برج سینا 1 و 2 کیش

برج های مسکونی سینا کیش در شهرک صدف بهترین نقطه جزیره ی کیش واقع شده است و شامل دو برج 11 طبقه که هر کدام دارای 100 واحد آپارتمان 81 تا 85 متری می باشند. از ویژگی های برجسته این برج ها به کار بردن 6500 متر مربع فونداسیون با حدود 3600 متر مکعب بتن و 4000 تن آماتور در ساخت این پروژه است. معماری این برج ها کلاسیک و منحصر به فرد است و از 8000 متر مربع از مرغوب ترین سنگ های تراورتن در طراحی و ساخت آن استفاده شده است.برج های مسکونی سینا از معماری و طراحی  منحصر به فرد و همچنین نورپردازی در محوطه و نما برخوردار می باشد. از امکانات و خدمات این برج ها می توان به سیستم آنتن مرکزی، دوربین مداربسته، استفاده از آسانسور از بهترین برند در هر بلوک، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و فضای سرسبز خاص و بی نظیر اشاره کرد.

 

 

سازنده برج سینا1 و2

سازنده  پروژه سینا1 وسینا2 کیش  شرکت انبوه سازان سارینا کیش است.

 

ویژگی های برج سینا 1 و 2 کیش

فونداسیون این پروژه با حجم 3600 متر مکعب بتن و 450 تن آرماتور طراحی شده است و از دیوار های برشی بسیار عظیم به همراه سیستم پوستنشن و دال تخت که یکی از فناوری های روز دنیا می باشد ساخته شده است.

در سیستم الکتریال ساختمان از مرغوب ترین کابل های برق استفاده شده و لوله های آب رسانی به کار گرفته شده سوپر پایپ مرغوب می باشد. همچنین برای سیستم فاضلاب از لوله های پوش فیت استفاده شده که از دیگر امتیازات برج سارینا 1 و 2 کیش به حساب می آید.

امکانات موجود در برج سینا 1 و 2 کیش

در ادامه به امکانات موجود در برج سینا 1 و 2 کیش در هر کدام از این برج ها 2 دستگاه آسانسور فعال از برند های بسیار خوب وجود دارد. سیستم اعلان و اطفاء حریق، سیستم آنتن مرکزی، دوربین مدار بسته، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه سواری از دیگر امکانات خوب این برج ها به شمار می آید. فضای سبز موجود در محوطه برج ها بسیار زیبا و آرامش بخش می باشد.
سیستم های تهویه موجود در برج ها مدرن، از معتبرترین و بهترین برند های دنیا می باشد.

kharid bilit iran air

 

واحد های موجود در برج سینا 1 و2

 

واحد های مسکونی برج سینا 1 و 2 به صورت زیر می باشد:

واحد های 58 متری ، تعداد اتاق ها: 1 و 2

واحد های 60 متری ، تعداد اتاق ها: 1

واحد های 61 متری ، تعداد اتاق ها: 1

واحد های 62 متری ، تعداد اتاق ها: 1

واحد های 80 متری ، تعداد اتاق ها: 2

واحد های 81 متری ، تعداد اتاق ها: 2

واحد های 84 متری ، تعداد اتاق ها: 2

واحد های 85 متری ، تعداد اتاق ها: 2

واحد های 279 متری ، تعداد اتاق ها:

 

 

 

موقعیت جغرافیایی

برج های سینا 1 و 2 در شهرک صدف جزیره ی کیش قرار دارد

خرید بلیط بیزینس کیش

اگر شما قصد تهیه بلیط هواپیما کیش برای بازدید از برج سینا1 و2 کیش را دارید به شما پیشنهاد میدهیم از بلیط هواپیمای بیزینس کلاس ماهان برای انجام سفر کاری خود استفاده کنید تا سفر ارامش بخش و امنی را تجربه کنید و با احساس خوب برای انجام امور ملکی خود به جزیره کیش سفر کنید.

جهت تهیه بلیط بیزینس کیش میتوانید از سایت کیش زوم اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید وبه آسانی بلیط خود را به پایین ترین نرخ موجود تهیه کنید.

همچنین شما میتوانید واچرهتل خود را هم به اسانی با بهترین قیمت از وبسایت زوم کیش رزرو کنید.

برای تهیه هتل و بلیط هواپیمای کیش بر روی تصویر کلیک کنید.

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن