برج دوقلوی کیش

جزیره ی زیبا و آرام کیش همواره مورد توجه سرمایه گذاران به دلیل محبوبیت بین مسافران، گردشگران و توریست ها بوده است و هر ساله حدود یک و نیم میلیون نفر برای تفریح، استراحت و … به جزیره ی کیش سفر می کنند. همچنین افراد بسیاری برای کار و زندگی به دلیل شرایط بسیار مناسب اشتغال و آرامش به جزیره زیبای کیش مهاجرت می کنند.اگر شماهم قصد رهن یا خرید واحد در برج دو قلوی کیش دارید در این مقاله به معرفی برج دوقلوی کیش که یکی از برج های مشهور و برند در جزیره کیش میباشد میپردازیم.

 

 

موقعیت مکانی برج دوقلوی کیش

برج های دوقلوی  کیش در نوار ساحلی، بین میدان مرجان و پارس در زمینی به وسعت 15350 متر مربع ساخته شده اند. . از لحاظ موقعیت جغرافیایی این برج های بزرگ و زیبا که در نزدیکی ساحل مرجانی در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد، به عنوان بلندترین سازه این جزیره، از امکانات و شرایط ایده آلی برای زندگی برخوردار می باشد.

bilit havapeyma

برج دوقلوی کیش چند طبقه است؟

برج دوقلوی کیش دارای 24 طبقه است و آپارتمان های مدرن و لوکس میباشد برج های دوقلو مساحت های متنوع از 60 تا 220 متر مربع دارد و از امکانات و شرایط ایده آلی برای سکونت و زندگی برخوردار هستند. طراحی و معماری برج ها بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد، از ویژگی های متمایز برج های دوقلو این است که این برج ها توسط شرکت انبوه سازان همای تهران اجرا شده و از شرایط مطلوب و ایده آل از نظر استحکام، ضد زلزله بودن، رعایت استاندارد های لازم باتوجه به شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد. همچنین مجموعه برج دوقلو دارای دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان با وسعت 200 متر مربع می باشد که از لحاظ تجهیزات و تمیزی کیفیت بالایی دارد.

 

 

چشم‌انداز برج‌های دوقلوی کیش

 

نمای برج‌های دوقلو بر اساس طرح شرکت QHC، معروف به «دیوار پرده سان» (Curtain Wall)، ترکیبی از ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی با روکش PVDF و شیشه‌های انعکاسی دو جداره است. اجرای این طرح به شرکت «الغریر» که مجری نمای بلندترین برج مسکونی جهان می‌باشد، واگذار گردیده است. این طرح که از آخرین تکنولوژی‌ها و دانش فنی بهره می‌برد، بر اساس جدیدترین متدهای اجرای نماها و پانل‌های پیش ساخته مدولار انجام می‌شود که از انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر نیروهای ناشی از زلزله و باد برخوردار است.

 

بلیط کیش

امکانات برج دوقلوی کیش

مجموعه برج دوقلوی کیش  دارای سیستم های مجهزی برای تنظیم دمای آب بوده و برای تمامی فصول قابل استفاده می باشد. برای تنظیم میزان کلر و گندزدایی آب نیز از سیستم های پیشرفته ای بهره گرفته شده است که به طور خودکار عمل کرده و کیفیت آب را حفظ می کند.

قسمت ورودی برج دوقلو به گونه ای طراحی شده که در دو طرف آن ها، محوطه ورودی با فضای سبز و زیبایی قرار گرفته است  و یک سمت این محوطه به ورودی پارکینگ ولابی و طرف دیگر آن به ساحل مرجان و لابی راه دارد. همچنین فضای لابی در نظر گرفته شده برای این برج ها بیش از 1000 متر مربع می باشد.

برچ های دوقلوی کیش که در زمینی به وسعت 15000 مترمربع اجرا شده اند، دارای فضای سبز زیبایی برابر با 12000 مترمربع می باشد که بر زیبایی این مجموعه بسیار افزوده است. این فضای سبز بی نظیر، در کنار چشم اندازی که به ساحل خلیج فارس دارد بسیار دلپذیر بوده و محیطی مفرح برای لحظه های به یاد ماندنی فراهم آورده است.

 

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

 

 

فناوری های بکار رفته در سازه این برج ها که موجب ضد زلزله بودن این بنا شده است، با مشورت های بسیار با متخصصین این امر انجام گرفته و در نهایت به موارد زیر ختم شده است:

  • سازه بتنی متناسب با آب و هوای منطقه
  • خاک برداری تا عمق 5.5 متر زیر زمین
  • استفاده از 628 شمع تا عمق 32 متر
  • استفاده از بتن های مقاوم فشاری
  • فونداسیون به عمق 2 متر

 

از دیگر امکانات  برج دوقلوی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای زیبای مدرن و شیشه ای
  • سیستم شستشوی نما با استفاده از دستگاه های مجهز و ریل کشی تعبیه شده در سرتاسر نما
  • قرارگرفتن در مجاورت دریا
  • آشپزخانه ها کاملا فرنیش با برند های معتبر
  • خدمات خانه داری و هتلینگ
  • استخر رو باز در طبقه 18
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • دوربین مداربسته
  • سیستم ساختمانی هوشمند
  • تهویه مطبوع
  • 8 آسانسور مسافر بر و 2 آسانسور باربر برند kone فنلاند
  • دارای استاندارد های معتبر بین المللی
  • مستحکم ترین سازه متناسب با شرایط جزیره کیش

ویلاهای آسمانی برج دوقلو

هر یک از برج‌های دوقلو ۲۴ طبقه و دارای ۳ بال است و در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع که ۱۲ هزار متر مربع آن به فضاهای سبز با طراحی محیطی کم نظیر و دل انگیز اختصاص یافته است. آپارتمان‌های مدرن و دلنشین این برج‌ها با مساحت‌های متفاوت از ۶۰ تا ۲۲۰ متر مربع شامل؛ یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و هم چنین پنت‌هاوس‌های بی‌نظیر با مساحت ۴۴۰ متر مربع که آنها را «ویلاهای آسمانی» عنوان داده‌ایم، با چشم‌اندازی گسترده و فرح بخش بالای دریا و جزیره، شکوه زندگی را تجسم می‌کنند.

 

لابی برج دوقلوی کیش

لابی برج های دوقلو که دارای وسعتی برابر با 1000 مترمربع می باشد، به عنوان ورودی مجموعه در نظر گرفته شده است. ورودی برج های دوقلو از دو جهت متفاوت در نظر گرفته شده به طوری که لابی این برج ها، از یک سمت با پارکینگ، و از سمت دیگر با فضای سبز و ساحل مرجانی در ارتباط می باشد. طراحی این بخش از فضا با استفاده از پنجره های بزرگ رو به فضای سبز بسیار جلوه کرده و در کنار خطوط و منحنی های ایجاد شده در طراحی آن، فضای بسیار زیبایی را ربه وجود آورده است.

خرید بلیط بیزینس کیش

اگر شما قصد تهیه بلیط هواپیما کیش برای بازدید از برج دوقلوی کیش را دارید به شما پیشنهاد میدهیم از بلیط هواپیمای بیزینس کلاس ماهان برای انجام سفر کاری خود استفاده کنید تا سفر ارامش بخش و امنی را تجربه کنید و با احساس خوب برای انجام امور ملکی خود به جزیره کیش سفر کنید.

جهت تهیه بلیط بیزینس کیش میتوانید از سایت کیش زوم اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید وبه آسانی بلیط خود را به پایین ترین نرخ موجود تهیه کنید.

همچنین شما میتوانید واچرهتل خود را هم به اسانی با بهترین قیمت از وبسایت زوم کیش رزرو کنید.

برای تهیه هتل و بلیط هواپیمای کیش بر روی تصویر کلیک کنید.

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن