پرواز مشهد اصفهان کاسپین

 هزینه سفر به کیش چقدر است ؟

سفر به جزیره کیش می تواند یکی از بهترین تجربه های سفر داخلی شما باشد که در این مقاله هزینه ی سفر به جزیره
 
کیش را برای شما شرح می دهیم .داشتن اطلاعات مفید مساویه با صرفه جویی در وقت و هزینه .

یکی از خوبی های جزیره کیش تنوع هتل ها و سرگرمی های جزیره کیش می باشد

خرید بلیط هواپیما

هزینه بلیط هواپیما جزیره کیش

هزینه بلیط هواپیما جزیره کیش از مبدا های متفاوت :

a:هزینه بلیط هواپیما تهران به کیش 120 هزار تومان تا 980 هزار تومان می باشد

B:هزینه بلیت هواپیما مشهد به کیش 230 هزار تومان تا 800 هزار تومان می باشد

c:هزینه بلیت هواپیما شیراز به کیش 120هزار تومان تا 540 هزار تومان می باشد

d:هزینه بلیت هواپیما اصفهان به کیش 220 هزار تومان تا 890 هزار تومان می باشد

e:هزینه بلیت هواپیما اهواز به کیش 400 هزار تومان تا 980 هزار تومان می باشد

f:و هزینه بلیت هواپیما رشت به کیش و هزینه بلیط هواپیما تبریز به کیش و هزینه بلیت هواپیما ساری به کیش بین 109 هزار تومان تا 890هزار تومان است

نکته:این قیمت گذاری بلیت هواپیما دو عامل نقش اصلی را دارند 1:زمان پرواز 2: شرکت هواپیمایی

خرید بلیط هواپیما

راه دوم سفر به جزیره کیش

راه دوم سفر به جزیره کیش سفر زمینی می باشد که در این سفر می توان با ماشین شخصی به این جزیره زیبا سفر کرد. ابتدا باید به بندر عباس و از آنجا فاصله 280 کیلومتری را به سمت بندر چارک رانندگی کرد و بعد از رسیدن به بندر چارک با گرفتن بلیط کاپوتاژ(حمل ماشین با کشتی )و طی مسافت دریایی دو ساعت نیم به جزیره کیش می رسید .
هزینه های کاپوتاژ برای جزیره کیش

هزینه انتقال ماشین از بندر چارک به جزیره کیش 890پرواز مشهد اصفهان کاسپین هزار تومان می باشد

ودیگر راهای رسیدن به جزیره کیش :

بلیت قطار تهران به بندرعباس از 67 تا 117 هزار تومان متغیر است. قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا بندرعباس از 53 تا 89 هزار تومان است.

قیمت بلیت شناور مسافربری از چارک به کیش 150 هزار و برگشت آن 180 هزار تومان است. بلیت شناور مسافربری از آفتاب به کیش 150 هزار و برگشت آن 190 هزار تومان خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما
هزینه اقامت در جزیره کیش

هزینه اقامت در هتل های کیش از شبی 500 هزار تومان بابت دو نفر شروع میشه و در کنار هتل در جزیره کیش خانه اجاره شبانه از 500 هزار تومان بابت هر شب شروع میشه و یکی دیگر از عوامل اصلی نرخ اقامت در جزیره کیش زمان اقامت و اینکه چه فصلی از سال را برای مسافرت انتخاب کرده اید .

هزینه مواد غذایی در جزیزه کیش

مواد غذایی جزیره کیش تفاوت چندانی با بقیه جاهای کشور ندارد در جزیره کیش فروشگاه های موادغذایی با قیمت مصرف کننده (بجز یکی دو مورد ) کالا های مواد غذایی را عرضه می کنند و رستوران های جزیره کیش با توجه به امکانتی که می دهند قیمت های متفاوتی دارند مثلا اگر غذای بیرون بر بگیرید نرخ 12 هزار تومان تا 21 هزار تومان با توجه به منوی غذا و لی رستوران های که موزیک زنده و برنامه های شو ارائه می دهند قیمت های 20 هزار تومان به بالا سرویس می دهند

خرید بلیط هواپیما

کرایه تاکسی در جزیره کیش

کرایه تاکسی در کیش ارزان نیست ولی شما بین تاکسی های خطی زرد رنگ و سفید بی سیم ومینی بوس امکان انتخاب دارید

کرایه تاکسی تلفنی در مسیر های مختلف متفاوت است کرایه تاکسی در کیش از فرودگاه تا مرکز شهر 20 هزار تومان و جابجایی شهری 7 هزار تومان می باشد و از 12 شب به بعد نرخ ها با کمی تغییر مواجه می شوند و خطی 2 هزار تومان و مینی بوس هزار تومان می باشد.

 

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن