قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

خریدبلیط هواپیما استانبول ، خرید پرواز به استانبول (1400)

خرید بلیط هواپیما استانبول با ارزان ترین قیمت در کیش زوم- خرید پرواز به استانبول (1400/1401) لحظه آخری – رزرو بلیط هواپیما چارتر و سیستمی به استانبول در ادامه با کیش100 همراه باشید

خرید بلیط هواپیما

 

راهنمای خرید بلیط هواپیما استانبول از کیش زوم

استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که شهرت آن از پایتخت این کشور، یعنی آنکارا هم بیشتر است.
سفر به استانبول می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد، استانبول در اصل یکی از بزرگترین شهرهای جهان و بزرگ‌ ترین شهر کشور ترکیه است. این شهر در بین ایرانیان نیز بسیار طرفدار دارد و در طول سال پذیرای مهمانان زیادی است. تور و بلیط هواپیما استانبول بی شک یکی از محبوب ترین خریدهای مسافرتی در همه ی ایام سال خواهد بود. شما هم می توانید به راحتی با چند کلیک ساده در عرض چند دقیقه تور یا بلیط هواپیما استانبول را با بهترین شرایط از کیش زوم خریداری کنید. برای این منظور کافیست در کادر جستجو اطلاعاتی از قبیل مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافر را وارد کنید تا لیست کاملی از پروازهای ایرلاین های مختلف را مشاهده کرده و باتوجه به شرایط خود مناسب ترین پرواز را انتخاب کنید.

 

 

خرید حضوری و تلفنی بلیط هواپیما استانبول

در آژانس گردشگری کیش زوم امکان خرید بلیط هواپیما استانبول به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی برقرار است. شیوه خرید اینترنتی بلیط استانبول را در بخش قبلی توضیح دادیم، برای خرید حضوری بلیط هواپیما استانبول می توانید به دفتر آژانس گردشگری کیش زوم مراجعه نموده و بلیط هواپیما استانبول را حضوری رزرو و خریداری نمایید. روش سوم که جز روش های آسان هم محسوب می شود، خرید تلفنی بلیط هواپیما استانبول از کیش زوم است که بدین منظور کافیست با شماره 02128427710 تماس برقرار کنید و بلیط هواپیما استانبول خود را رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما

ایرلاین های پرواز استانبول

ایرلاین های مختلفی پرواز استانبول را برگزار می کنند، که از جمله ی آنها میتوان به ماهان ایرلاین ترکیش ایرلاینز، پگاسوس ایرلاینز، الامارات، قطر ایر ویز، ماهان ایر، معراج، قشم ایر و ایران ایر تور اشاره نمود. شرکت هواپیمایی ماهان جز بهترین ایرلاین های پرواز مسیر استانبول است که پروازهای تهران به استانبول و بلعکس را نیز ساپورت می کند.

خرید بلیط هواپیما

پرواز استانبول با ترکیش ایرلانز

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ترکیش ایرلاینز، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ترکیش ایرلاینز برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید.
می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ترکیش ایرلاینز، انواع بلیط ارزان ترکیش ایرلاینز و بلیط لحظه آخری ترکیش ایرلاینز نیز برای شما نمایش داده می شود. . بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای ترکیش ایرلاینز ۸ کیلوگرم است. پذیرش بار مجاز بستگی به مقصد و کلاس پروازی دارد. عموما پذیرش بار مجاز برای پروازهای ترکیش ایرلاینز اکونومی حداکثر ۲۰ کیلوگرم و بیزنس کلاس حداکثر ۳۰ کیلوگرم است.

 

مدارک مورد نیاز برای سفر به استانبول

خرید بلیط هواپیما

برای سفر تفریحی به کشور ترکیه ویزا لازم نیست و توریست ها و گردشگران تور استانبول نیازی به گرفتن ویزا برای سفر به کشور ترکیه ندارند، اما برای سفر به ترکیه تعدادی مدارک لازم است که تهیه کردن آنها هم بسیار آسان است. پاسپورت، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، ارز خارجی و مدرک شناسایی معتبر مدارک مورد نیاز برای سفر به استانبول است.

bilit havapeyma

 

بلیط هواپیما چارتر استانبول

 

اولین و متفاوت ترین نکته ای که درباره بلیط هواپیمای چارتر استانبول وجود دارد این است که بلیط هواپیما چارتر استانبول، مدام تغییر قیمت دارد و در خیلی از مواقع، نسبت به بلیط هواپیما سیستمی خیلی ارزان تر است. در واقع بعضی از آژانس های مسافرتی همه ی صندلی های یک هواپیما یا بخشی از آن را برای مدت معلومی پیش خرید می کنند و به این ترتیب، قیمت بلیط هواپیما را خودشان تعیین می کنند. تغییر قیمت بلیط هواپیما چارتر استانبول به میزان تقاضای مسافر بستگی دارد.
در مواقعی که میزان تقاضا بالا باشد مثال عیدها یا ایام نوروز، قیمت این بلیط ها بالا می رود. هر زمان هم تقاضا کمتر باشد مثل فصل های کم گردشگر و Low season ،قیمت این بلیط هواپیما پایین تر می آید. بزرگترین عیب این نوع بلیط هواپیما استانبول، این است که نمی توانید آن را لغو کنید یا پس بدهید و در ضمن قیمت بلیط هواپیما برای همه ی افراد با هر سن و سالی یکسان است و مثل بلیط سیستمی نیست.

 

بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول

خرید بلیط هواپیما

بلیط لحظه آخری استانبول، بهترین راه حل موجود و معامله ای برد – برد است. بدین ترتیب که چارتر کننده، برای به حداقل رساندن ضرر خود، بلیط های باقیمانده را بسته به نوع پرواز، با تخفیف هایی ۱۰ الی ۱۵ درصدی، به فروش می رساند و مسافر نیز بلیط هواپیمای مقرون به صرفه ای را خریداری می نماید. به همین جهت است که در آخرین ساعات باقی مانده به پرواز معمولاً شاهد تبلیغاتی با عنوان آفر بلیط استانبول با قیمت های ویژه هستیم.

 

بلیط هواپیما سیستمی استانبول

 

بلیط هواپیما سیستمی استانبول به بلیط های هواپیمایی گفته می شود که چه آنها را از آژانس های مسافرتی خریداری کنید و چه مستقیما از خود شرکت های هواپیمایی، هیچ فرقی ندارد چون قیمت آنها یکی است و قیمت این بلیط هواپیماها بر اساس مصوبه شرکت هواپیمایی تعیین می شود. مزیت های بلیط هواپیمای سیستمی استانبول، اولا بلیط هواپیمای سیستمی استانبول قابل برگشت یا همان استرداد هستند یعنی اگر به هر دلیل شما بلیط را خریداری کنید و بعد از پرواز منصرف شوید، مقداری از پول شما به عنوان جریمه برداشته شده و الباقی پولتان به شما برگردانده می شود. یکی دیگر از خوبی هایی که بلیط هواپیما سیستمی استانبول دارد، تفاوت قیمت بلیط هواپیما برای افراد بزرگسال و کوچک متفاوت است. مثال بلیط هواپیما افراد کم سن و سال نسبت به افراد بزرگسال هزینه ی کمتری دارد. بنابراین اگر قصد سفر به استانبول با خانواده را دارید بهتر است بلیط سیستمی استانبول را خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما

امکانات و دسترسی های فرودگاه استانبول

 

فرودگاه جدید استانبول، فرودگاهی تازه تاسیس و بسیار بزرگ در کشور ترکیه است و در زمان تکمیل آن در سال ۲۰۳۰، می‌تواند ۲۰۰ میلیون مسافر را در طول سال جابجا کند. این فرودگاه تقریبا ۵۰ دقیقه با مرکز شهر استانبول و میدان تقسیم فاصله دارد و در بخش شمالی منطقه آرناووت کوی (Arnavutköy) واقع شده است. مسافران می‌توانند از وسایل نقلیه شخصی یا وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، اتوبوس یا شاتل‌ های فرودگاهی برای دسترسی به این فرودگاه استفاده کنند. مسافران مسیر ۵۰ کیلومتری فرودگاه تا شهر را با تاکسی در مدت ۶۰ دقیقه طی می‌کنند. قیمت تاکسی‌های فرودگاهی استانبول در حدود ۲۰۰ لیر، معادل ۳۰ یورو، هستند. از امکانات این فرودگاه، سالن VIP، هتل، رستوران، پارکینگ‌ های فضای باز و بسته‌ ی وسیع، بیمارستان و امکاناتی در خصوص حمل و نقل بار و تسهیل در انتقال مسافر است.

 

انواع کلاس های پروازی استانبول

 

پرواز اکونومی که با نام های پرواز اقتصادی و بلیط استاندارد هم شناخته می شوند رایج ترین و متداول ترین نوع بلیط هواپیماست و اکثر مسافران با استفاده از این نوع کلاس پروازی سفر می کنند. به طور کلی، در کلاس اکونومی شما یک صندلی رزرو می کنید که شما را از مبدا به مقصد می رساند و خدمات و امکانات فوق العاده ای به شما ارائه نمی شود. فاصله بین صندلی ها زیاد نیست و شما خیلی امکان دراز کشیدن یا قدم زدن در هواپیما را ندارید. برای توضیح کلاس های پروازی بیزینس کلاس باید این طور بگوییم: در این نوع پرواز همه چیز بهتر و عالی تر است: نوشیدنی های خوشامدگویی که در بدو ورود به مسافران داده می شود؛ کیفیت غذا و سرو آن ها در ظروف چینی و قاشق و چنگال های استیل به جای ظروف پلاستیکی؛ صندلی های تختخواب شو که کاملا به عقب خم می شوند. پرواز فرست کلاس، بهترین و ممتازترین نوع پرواز است که به پرواز ویژه افراد مشهور و سلبریتی و پولدارها شهرت پیدا کرده است. در این نوع پرواز، کلیه خدمات و امکانات بیزینس و پرمیوم به صورتی بسیار لاکچری و مجلل تر و همراه با خدمات و سرویس های دیگر به مسافران ارائه می شود.

خرید بلیط هواپیما

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول

 

با رزرو بلیط هواپیما استانبول در پائیز، هزینه مقرون به صرفه تری را جهت اسکان می پردازید، از هوای معتدل ترکیه بهره مند می شوید و می توانید لذت خرید در فستیوال ها را تجربه کنید و از قیمتهای آف خورده لذت ببرید. خرید بلیط هواپیما استانبول در تابستان، تقریبا یک اشتباه بزرگ است. این فصل علاوه بر ازدحام و شلوغی در مراکز و استراحتگاه های ساحلی، روزهای بسیار گرم و بدون بارندگی را برایتان به ارمغان می آورد، قیمتها در مراکز خرید نیز به اوج خود می رسد از این رو خرید بلیط هواپیما استانبول در تابستان اغلب توصیه نمی شود. در زمستان استانبول پر از شگفتی است؛ از ازدحام گردشگران در دیگر فصلها خبری نیست و اغلب قیمتها در پایین ترین حد خود قرار دارند، علاوه بر اینها تجربه اسکی در پیستهای زمستانی آن هم به لذت های سفرتان اضافه می شود.

 

بهترین هتل های استانبول

استانبول پر از هتل ها و اقامتگاه های مختلف است که برای گردشگران و توریستان در هر شرایط و بودجه ای وجود دارند. از بهترین هتل های استانبول می توان به هتل الیت ورلد، هتل گرند جواهر، مرکور استانبول، بومونتی، بایوتل، بیز جواهر، رادیسون بلو و هتل دیوان است.

خرید بلیط هواپیما

جاذبه های برتر استانبول

توصیه ما به شما در هنگام سفر به استانبول این است که، بازدید از مساجد تاریخی آن نظیر مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی یا همان مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، مسجد بایزید و… را از دست ندهید. موزه های این شهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آن است که می توانیم از میان آنها به موزه هنرهای اسلامی ترکیه، موزه باستان شناسی و موزه فرش آن اشاره کنیم. استانبول همچنین سرشار از مکان هایی است که برای تفریحات چند ساعته، شنا و گشت و گذار در ساحل مناسب می باشند پس آنها را نیز از یاد نبرید.

در پایان

چنانچه قصد سفر به استانبول را دارید با کیش زوم می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو بلیط استانبول و تور استانبول استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09224382771 تماس بگیرید و رزرو پرواز یا خرید تور مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته کیش زوم نیز بهره‌مند شوید.

خرید بلیط هواپیما

Rate this post

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن