قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

خرید بلیط استانبول

 

خرید بلیط استانبول استانبول بزرگ‌ترین شهر و مرکز اقتصادی، تجاری و فرهنگی کشور ترکیه در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر جهان می‌باشد که در دو قاره قرار گرفته است. استانبول شهری فوق العاده برای گردشگری و یکی از الهام بخش‌ترین شهرهای جهان برای سفر است. طبیعت بی‌نظیر، معماری باشکوه و خیره کننده، غذاهای لذیذ و مهمان‌نوازی گرم مردم استانبول هر کدام به تنهایی دلیلی کافی برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی هستند. از طرف دیگر وجود اشتراکات بسیار میان فرهنگ مردم ترکیه با مردم ایران، نزدیکی این دو کشور به یکدیگر، وجود مراکز خرید بسیار و عدم نیاز به صدور ویزا باعث شده است تا بسیاری از ایرانیان استانبول را برای گردش و خرید انتخاب کنند. به همین دلیل بلیط هواپیما استانبول محبوب‌ترین بلیط هواپیما ترکیه و بلیط هواپیما خارجی در میان مردم ایران است.

بلیط کیش

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است در این ماه‌ها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت نیز مطلوب است. در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی و در زمستان بارندگی در استانبول زیاد است. اگر به زمستان و برف و سرما علاقه دارید در زمستان به استانبول سفر کنید. البته تابستان‌ها که هوای شهر گرم و مرطوب است، برای جذب توریست، انواع جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های بزرگ جهانی را در استانبول بر پا می‌کنند. معمولا ارزانترین بلیط هواپیما استانبول کیش زوم را در فصل زمستان می‌توانید تهیه کنید.

 

 

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول

جستجوی بلیط هواپیما استانبول ابتدا از برنامه پروازهای استانبول اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت استانبول یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و… را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز استانبول برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران استانبول را دارید، کافیست سه ‌حرف اول ” تهران ” یا ” Tehran ” را به عنوان مبداء و سه حرف اول ” استانبول ” یا ” Istanbul ” را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به استانبول برای شما نمایش داده می شود.

kharid bilit havapeyma online

 

 

رزرو بلیط پروازهای استانبول

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای استانبول از ارزانترین بلیط استانبول نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط هواپیما استانبول را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت ” جزئیات بیشتر این پرواز ” اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

فرودگاه‌های استانبول

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما استانبول از کیش زوم چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای استانبول که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای استانبول عبارتند از :

فرودگاه جدید استانبول (IST)
فرودگاه صابیحا (صبیحا) گوکچن استانبول (SAW)

در حال حاضر تمامی پروازهای فرودگاه آتاتورک استانبول به فرودگاه جدید استانبول انتقال یافته است.

بلیط ارزان استانبول

برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول، کافی است به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو دسترسی داشته باشید. در این صورت قادر خواهید بود ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را از سایت کیش زوم خریداری نمایید.

 

بلیط کیش

بلیط چارتر استانبول

 

در میان پروازهای چارتر استانبول، بلیط چارتری تهران استانبول یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتری استانبول به تهران در مسیر برگشت کافی است پروازهای استانبول را به صورت رفت و برگشت در کیش زوم جستجو نمایید. چنانچه بلیط چارتر هواپیما تهران استانبول و یا بلیط چارتر استانبول به تهران موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر استانبول، می‌توانید به بلیط چارتر تهران به استانبول و پرواز چارتر استانبول به تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزان ترین قیمت بلیط چارتر تهران استانبول نمایید.

بلیط لحظه آخری استانبول

در صفحه نتایج جستجو کیش زوم اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول موجود باشد برای شما در کنار سایر پرواز های تهران استانبول به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری استانبول با قیمت بلیط سیستمی استانبول خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط پرواز تهران استانبول به صورت لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری استانبول دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ کیش زوم استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری استانبول خرید خود را به راحتی انجام دهید. کیش زوم خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران استانبول را به صورت آفر بلیط استانبول و در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما استانبول در کیش زوم

خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت کیش زوم ارزانترین قیمت بلیط پرواز استانبول از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به استانبول به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت استانبول به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول از کیش زوم می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و … را خریداری نمایید.

امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از کیش زوم شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیمای،  کیش زوم  پروازهای موجود در مسیر استانبول و نرخ بلیط هواپیما استانبول را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما استانبول را رزرو نمایید.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش زوم امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بليط استانبول از کیش زوم  بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در کیش زوم خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در کیش زوم  مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران استانبول

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول محبوب‌ترین بلیط هواپیما به استانبول در میان مسافران ایرانی است. برای رزرو بلیط پرواز تهران به استانبول در کیش زوم کافی است پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و…)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده نمایید. اما چنانچه قصد خرید بلیط برگشت هواپیما استانبول تهران را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز تهران به استانبول فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. همچنین در بخش انتخاب نوع سفر برای خرید بلیط رفت و برگشت تهران استانبول با انتخاب گزینه بلیط هواپیما تهران استانبول رفت و برگشت می‌توانید پروازهای تهران استانبول را در مسیر رفت و برگشت خریداری نمایید. در صفحه نتایج جستجو لیست قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول برایتان به نمایش درمی‌آید. با اعمال فیلترینگ مناسب قادر خواهید بود به پرواز لحظه آخری تهران استانبول، پرواز چارتر تهران استانبول و در نهایت به بهترین قيمت پرواز تهران استانبول و بلیط ارزان تهران استانبول دست یابید.
در حال حاضر بلیط پرواز از تهران به استانبول را می‌توانید از چندین ایرلاین داخلی و خارجی خریداری کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بلیط پرواز تهران استانبول ایران ایر، پرواز تهران استانبول ماهان ایر، بليط تهران به استانبول قشم ایر، پرواز تهران استانبول هواپیمایی معراج، پرواز تهران استانبول هواپیمایی آسمان، پرواز تهران استانبول ترکیش و پرواز تهران استانبول پگاسوس اشاره کرد.

پرواز فرانکفورت استانبول لوفت هانزا
پرواز آنکارا استانبول آنادولو جت
پرواز وان استانبول آنادولو جت
پرواز آنتالیا استانبول انور ایر
پرواز بدروم استانبول انور ایر
پرواز آمستردام استانبول کی ال ام
پرواز آمستردام استانبول ایر کانادا
پرواز دوسلدورف استانبول انور ایر
پرواز دبی استانبول فلای دبی
پرواز باکو استانبول هواپیمایی آذربایجان
پرواز ورشو استانبول ایر کانادا
پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور
پرواز مسکو استانبول ایر فلوت
پرواز کلن استانبول انور ایر

همچنین مسافران می توانند ارزانترین قیمت پرواز ماهان استانبول به تهران، بلیط استانبول تهران هواپیمایی ایران ایر، بلیط هواپیما استانبول تهران قشم ایر، بلیط پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج، بلیط پروازهای استانبول به تهران هواپیمایی آسمان، بلیط پرواز استانبول تهران هواپیمایی پگاسوس و بلیط پرواز استانبول تهران هواپیمایی ترکیش را از طریق سایت کیش زوم خریداری نمایند.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما تهران استانبول

 

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول را دارید کیش زوم این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما تهران استانبول به بهترین قیمت پرواز تهران به استانبول دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم تهران به استانبول و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) تهران استانبول در کیش زوم موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما تهران استانبول هدر ندهید. بلیط هواپیمای تهران استانبول را از کیش زوم بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران استانبول و ارزان ترین بلیط چارتر استانبول را درکیش زوم  بیابید.
همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران استانبول به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر تهران استانبول پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران استانبول کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی کیش زوم می‌توانید ارزانترین نرخ هواپیمای تهران استانبول را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از کیش زوم خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما تهران استانبول می‌توانید به سایت کیش زوم مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط پروازهای تهران به استانبول یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول به موارد زیر توجه کنید:

  • قیمت پروازهای تهران استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما برای خرید بلیط تهران استانبول به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران استانبول را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران استانبول را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما از تهران به استانبول ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.
  • ارزانترین بلیط تهران استانبول را معمولا می‌توانید در روزهای دوشنبه و سه شنبه خریداری کنید.
  • سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران استانبول را خریداری کنید، چون قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت از قیمت بلیط تهران به استانبول و قیمت بلیط استانبول به تهران به صورت جداگانه و یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم تهران استانبول

هواپیمایی ماهان ایر

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:45 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

هواپیمایی ایران ایر

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:45 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

هواپیمایی قشم ایر

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:45 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

هواپیمایی آسمان

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:35 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

هواپیمایی معراج ایر

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:30 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

هواپیمایی پگاسوس

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) …………… 03:20…………… فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول (SAW)

هواپیمایی ترکیش

فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) .………….. 03:30 …………… فرودگاه جدید استانبول (IST)

بلیط پروازهای ماهان برای مسیر تهران استانبول

اگر قصد خرید بلیط ارزان قیمت تهران استانبول را دارید پیشنهاد کیش زوم به شما خرید بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان می‌باشد. برای تهیه بلیط پرواز ماهان استانبول کافی است که به یکی از صفحات خرید بلیط هواپیما ماهان، خرید بلیط هواپیما استانبول و یا خرید بلیط پروازهای چارتری ماهان در کیش زوم مراجعه کنید و رزرو ارزانترین قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان را به راحتی انجام دهید.
پروازهای رفت و برگشت تهران به استانبول ماهان در کلیه روزهای هفته انجام می‌شود. البته برنامه پروازی ماهان به استانبول با توجه به شرایطی مانند تعداد مسافران و عوامل دیگر ممکن است تغییر کند.

بلیط پروازهای ایران ایر برای مسیر تهران استانبول

یکی دیگر از پروازهای محبوب در مسیر تهران استانبول، پروازهای هواپیمایی ایران ایر است. قیمت بلیط استانبول ایران ایر نیز در مقایسه با قیمت پروازهای خارجی استانبول بسیار مناسب‌تر است و ارزانترین قيمت بليط تهران استانبول ایران ایر را نیز می‌توانید از طریق سایت کیش زوم خریداری نمایید.

خرید بلیط استانبول به تهران در مسیر برگشت

چنانچه پس از سفر به استانبول قصد بازگشت دارید، می‌توانید در همان ابتدا با خرید بلیط دوطرفه، پرواز استانبول به تهران را نیز در مسیر برگشت خریداری نمایید. اما اگر بنا به هر دلیلی موفق به خرید بلیط رفت و برگشت نشدید، با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران به صورت یکطرفه هم می‌توانید خود را به مقصد برسانید. فقط کافی است تا در قسمت مبدا نام استانبول و در قسمت مقصد نام تهران را وارد کنید و با وارد کردن تاریخ سفر جستجوی خود را آغاز نمایید تا تمام پروازهای استانبول به تهران برای شما به نمایش درآید، سپس با مقایسه قیمت بلیط استانبول به تهران از ایرلاین‌های مختلف، ارزانترین بلیط استانبول به تهران را خریداری نمایید. در سایت کیش زوم بلیط لحظه آخری استانبول به تهران و بلیط چارتر استانبول به تهران هم در دسترس است و این دو مورد گزینه‌های مناسبی برای خرید بلیط ارزان استانبول به تهران هستند.

بلیط پروازهای ترکیه

ترکیه مقصد درجه 1 مسافران ایرانی برای سفر است. به همین دلیل خرید بلیط پروازهای ایران به ترکیه و پروازهای ترکیه به ایران، از محبوب‌ترین بلیط سفرهای خارجی محسوب می‌شود. قیمت بلیط ترکیه با توجه به شهری که به آن سفر می‌کنید متفاوت است، از طرف دیگر ایرلاین‌های مختلف نیز برای بلیط هواپیما ترکیه قیمت های متفاوتی ارائه می‌دهند. به طور مثال قیمت بلیط ایران به ترکیه هواپیمایی ماهان از قیمت بلیط هواپیما به ترکیه با هواپیمایی ترکیش ارزانتر است. معمولا مسافران پروازهای ایران به ترکیه، اقدام به خرید بلیط تهران به استانبول و خرید بلیط استانبول به تهران می‌نمایند. اما از سایر پروازهای محبوب در مسیر ترکیه می‌توان به مسیرهای زیر اشاره کرد:

بلیط هواپیما آنتالیا
بلیط هواپیما آنکارا
بلیط هواپیما ازمیر
بلیط هواپیما بدروم (بودروم)

بلیط پرواز از استانبول به شهرهای دیگر ترکیه

در سایت رزرو آنلاین بلیط پرواز خارجی کیش زوم شما می توانید به سادگی بلیط پروازهای داخلی کشورهای خارجی را نیز تهیه کنید. برای مثال می توانید بلیط پرواز استانبول به آنتالیا، بلیط پرواز استانبول به ارزروم، بلیط پرواز استانبول به دنیزلی، بلیط پرواز استانبول به بدروم، بلیط پرواز استانبول به ازمیر و یا بلیط پرواز استانبول به ترابزون و دیگر پروازهای مستقیم به ترکیه را رزرو و خرید نموده و پرداخت را به ریال انجام دهید.

Rate this post

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن