پرواز بندرعباس به مشهد سپهران

 

 

برای خرید پرواز بندرعباس به مشهد سپهران بر روی لینک زیر کلیک کنید
خرید بلیط هواپیما

 

هواپیمایی سپهران | جستجوی پرواز

پرواز بندرعباس به مشهد سپهران جست و جو, انتخاب پرواز, 3 ورود اطلاعات, 4 جزییات رزرو, 5 پرداخت. رفت. مشهدMashhad. بندر عباس – Bandar Abbas. دوشنبه 27 دی 7,620,000 ریال.

 

بلیط هواپیما سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران، به عنوان یکی از ایرلاین های تازه تاسیس کشور، در حال حاضر تمامی تمرکز خود را معطوف به مسیرهای پروازی داخل کشور نموده، از این رو بلیط هواپیما سپهران تنها در مقاصد داخلی، در دسترس مسافران محترم است.
برای تهیه بلیط هواپیما سپهران، علاوه بر آژانس های هواپیمایی مختلف، می توانید به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش زوم نیز مراجعه نمائید.

بلیط هواپیما بندرعباس به مشهد (1400) | پرواز بندرعباس به مشهد سپهران

 

خرید بلیط هواپیما
ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما بندر عباس مشهد با تخفیف ویژه، پرواز یک طرفه و رفت و … برای سفر از بندرعباس به مشهد بنا به وجود مسافت زیاد، پرواز بهترین گزینه …
قیمت بلیط پرواز بندرعباس مشهد برای کودکان با سنین مختلف چگونه محاسبه خواهد شد ؟
قیمت بلیط کودکان در پروازهای چارتری برابر با بلیط بزرگسالان می باشد. در پروازهای سیستمی بر اساس سه رده سنی نوزادان (زیر دو سال)، کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان (بیشتر از 12 سال) نرخ گذاری انجام شده و برای نوزادان و کودکان تخفیف ارائه میشود.

ناوگان

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر، دارای ۶ فروند هواپیمای فعال است که از این هواپیماها، ۲ فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷-۳۰۰، ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷–۵۰۰ و ۱ فروند از آن‌ها نیز هواپیمای دورنیه ۳۲۸–۳۰۰ است که ظرفیتی برابر با ۳۳ نفر را دارد، تشکیل می‌دهد

ناوگان هواپیمایی سپهران
هواپیمافعالسفارشتعداد مسافرتوضیحات
بویینگ ۷۳۷–۳۰۰2150
بویینگ ۷۳۷–۵۰۰3130
دورنیه ۳۲۸–۳۰۰133
مجموع6

خرید بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس مشهد | ارزان ترین قیمت …

ايران ايرتور,سپهران, دارای پرواز در مسیر بندرعباس مشهد می باشند. جهت مشاهده ارزان ترین نرخ بلیط لحظه آخری هر ایرلاین در مسیر بندرعباس مشهد ، روی روز مورد نظر ..
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن