بهترین رستوران های کیش را می توانید با توجه به مسائلی که در این مطلب به شما ارائه می دهیم، بازدید کنید. رستوران ها، همیشه یکی از مهم ترین مکان های مورد علاقه مردم در تور کیش بوده است. در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران ها و فست فود های این جزیره را از لحاظ نزدیکی به ساحل، موسیقی زنده و جاذبه گردشگری بررسی کنیم. اگر شکم گردی برای شما از گرینه های مهم در سفر است، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی رستوران های ساحلی کیش

نزدیکی به خلیج فارس و ساحل یکی از بهترین ایده ها برای مردم در انتخاب رستوران می باشد. در این مطلب به معرفی 3 رستوران برتر در این زمینه می پردازیم.

رستوران ساحلی هوک لانژ

 دراین رستوران می توانید همراه با صرف غذا، از تماشای دریا و غروب لذت ببرید. ساعت کاری این مجموعه از 13 الی 2 بامداد می باشد. مجموعه هوک لانژ در بلوار اندیشه قرار دارد نور پردازی این رستوران به گونه ای حرفه ای طراحی شده که میل غذا در میهمانان چند برابر شود.

منوی غذایی رستوران هوک لانژ

 این رستوران ساحلی از کیفیت غذای مطلوبی برخوردار است . با انتخاب این رستوران از منوی عادی و کودک بهره مند می شوید. انواع برگر، غذاهای گوشتی، غذا مخصوص افراد گیاهخوار، غذاهای سنتی، مرغی، فاهیتا (مکزیکی)، انواع پاستا، پیتزا، فیده، نچوز (میان وعده ها) و غذاهای دریایی در این رستوران سرو می شود.

رستوران توتی فروتی

این رستوران در انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی واقع شده و نزدیک ترین رستوران به هتل شایان کیش می باشد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح الی 2 بامداد می باشد. شما در این رستوران می توانید علاوه بر تماشای منظره ساحل دریا از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید. این مجموعه دارای 2 آشپزخانه، کافی شاپ، و همچنین سردخانه با دمای زیر صفر و بالای صفر است. با توجه به امکانات ارائه شده این مکان باید حدس زده باشید قیمت غذاهای این رستوران نسبتا زیاد است.

منوی رستوران توتی فروتی

این رستوران 2 منوی غذایی عادی و کافی شاپ به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از قبیل ماهی کبابی، جوجه تندوری، انواع پیش غذا، سوپ ها و ساندویچ آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد. همچنین در بخش کافی شاپ می توانید انواع دمنوش، دسر، بستنی و انواع قهوه را امتحان کنید.

رستوران فودسان ساحلی

این رستوران با ورودی سرسبز و درختان بزرگ، تونل زیبایی را در بدو ورود برای میهمان به وجود اورده است. داخل این رستوران با حکاکی های چوبی و گل های کوچک داخل گلدان های رنگارنگ محیط شادی برای برگزاری جشن های مسافران این جزیره به وجود آورده است. این رستوران در مجاورت هتل ترنج کیش قرار دارد و از ساعت 12 الی 24 آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

منوی رستوران فودسان ساحلی

 یکی از نکات جالب در مورد این رستوران توضیح کارکنان این مجموعه در مورد مواد اولیه به کار رفته در منوی رستوران می باشد. از غذا های این مکان می توان به غذاهای کبابی دریایی از قبیل ماهی جاش، بشقاب دریایی، ماهی کافر (ویژه رستوران فودسان) لابستر، فیله ماهی شیر، ماهی حلوا سیاه و ماهی باراکودا می باشد. همچنین می توانید از منوی نوشیدنی این مجموعه نظیر موهیتو، بستنی مخصوص فودسان، آب هندوانه، آب طالبی و چری بری استفاده کنید.

بهترین رستوران های کیش همراه با موسیقی زنده

اغلب رستوران های کیش برای جذب مشتری و مخاطب، از موسیقی و اجرای زنده همراه با اجرای برنامه های شاد و مفرح توسط هنرمندان بهره می برند. در این مطلب به معرفی 5 رستوران برتر کیش در این زمینه از لحاظ کیفیت غذایی می پردازیم.

رستوران میرمهنا کیش

این مکان یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش می باشد. به علت قرار گرفتن در نوار ساحلی دریا، داشتن فضای سبز در محوطه رستوران، نورپردازی و دکوراسیون زیبا، ترنسفر رایگان رفت وبرگشت و همچنین منوی غذایی جذاب، پر طرفدار ترین رستوران کیش می باشد. این مجموعه در خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی، رو به روی هتل آبادگران واقع شده و از ساعت 12 الی 24 آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

منوی رستوران میرمهنا

این رستوران با ارائه غذاهای دریایی و کبابی برای ذائقه های مختلف می تواند انتخاب مناسبی باشد. از غذا های این مجموعه  می توان ماهی شانگ، ماهی کباب، میگو سوخاری، قلیه ماهی با چلو، کباب برگ، کباب بلدرچین و انواع استیک را نام برد. همچنین با ارائه سالاد بار رستورانی برای گیاهخواران نیز مناسب می باشد.

رستوران شاندیز صفدری کیش

این رستوران را پدر شیشلیک ایران می نامند. این رستوران، روزانه با پذیرش بیش از 900 میهمان، از سراسر کشور از پر طرفدار ترین رستوران های کشور می باشد. همجوار بودن با ساحل خلیج فارس، استفاده از غذاهای یا کیفیت و تازه و استفاده از موسیقی سنتی گروهی، از دلایل محبوبیت این مجموعه می باشد. در واقع از این رستوران می توان به عنوان یک کنسرت شاد، عنوان کرد. این رستوران در جاده جهان کیش قرار دارد و در سانس ناهار، 12:30 الی 16 و سانس شام، 21:30 الی 24 می توان از این مکان بازدید کرد.

منو رستوران شاندیز صفدری

منو این رستوران شامل انواع غذاهای کبابی از قبیل جوجه کباب، کباب بختیاری، فیله، گردن مخصوص گوسفندی، ماهیچه مخصوص، ماهی شیر، کبب لقمه همچنین انواع استیک و ماهی ها می باشد. بهترین غذای این مجموعه نیز شیشلیک مخصوص صفدری است.

رستوران کافه بام ایرن کیش

این کافه رستوران یکی از محیط های جذاب برای مسافرین می باشد. یکی از مسائل قابل اهمیت در مورد این مکان، چشم انداز 360 درجه آن است. این مجموعه با نور پردازی  زیبا، ویو دریا جزیره و نمای بازارها، همچنین وجود 2 سالن مجزا سرپوشیده و روبازو طراحی های مدیترانه ای، جذابیت این مجموعه را بیشتر کرده است. ایرن کیش می تواند مکانی مناسب برای جشن ها و اجرای نمایشنامه (به علت آثار هنری نظیر نقاشی های مفهومی و حکاکی های زیبا) باشد. موسیقی زنده در این مجموعه بین ساعت 20 الی 2 بامداد اجرا می شود. کافه بام ایرن کیش در آدرس میدان سنایی، مجتمع بیست قرار دارد و می توانید از ساعت 9:30 الی 2 بامداد از این رستوران، غذا تهیه کنید.

منوی غذایی کافه بام ایرن کیش

این مجموعه با بهره گیری از منو متنوع غذای اصلی، پیش غذا، نوشیدنی های گرم و سرد و انواع دسرجات آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. از جمله غذاهای این رستوران می توان به کباب یونانی، کیفسکی، پاستا آلفردو، برگر ویژه ایرن، استیک گوشت، شاورما، برنج ساده و مخلوط، انواع برگرها و پیش غذا ها، همچنین نوشیدنی های قهوه دار، چای، دمنوش و انواع شیک ها اشاره کرد.

رستوران سالود کیش

یکی از مکان های نزدیک به ساحل و رستوران های شیک و مجلل این جزیره می باشد. چشم انداز زیبای این رستوران و همچنین قرار گرفتن در کلبه هور، از مهم ترین نکات در انتخاب این رستوران می باشد. شما می توانید از تراس این رستوران برای مشاهده چشم انداز دریا استفاده کنید. به علت فاصله دور از مرکز شهر، برای میهمانان خود ترانسفر رفت و برگشت نیز ارائه می دهد. با رزرو این رستوران می توانید از اجرای موزیک زنده بند 3 نفره از ساعت 22 الی 1 بامداد بهره مند شوید.

منوی رستوران سالود

سیستم غذایی این رستوران دارای انواع غذاهای کبابی از جمله شیلیک، کوبیده، جوجه، لقمه، ماهیچه . گردن و غذاهای فرنگی نظیر  استیک های گوشت، چیکن استیک و بشقاب مخصوص و همچنین غذاهای دریای مانند میگو، انواع ماهی، لابستر، بشقاب دریای و صدف می باشد.

رستوران پایاب کیش

این رستوران با فضایی سنتی، دلنشین و قدیمی در مجاورت جاهای دیدنی کیش از جلمه مجموعه تاریخی پایاب قرار دارد. این مجموعه در فضای باز طراحی شده و با ارائه تخت های چوبی، فرش های لاکی روی تخت ها و پشتی های راحتی در کنار موسیقی زنده سنتی حال و هوای زیبایی به این مکان می بخشد. این رستوران می تواند برای خانواده های سنتی ایرانی و همچنین علاقه مندان به موسیقی سنتی، بهترین انتخاب است. این رستوران در آدرس میدان المپیک، بلوار المپیک قرار دارد و در 2 سانس ظهر و عصر، آماده پذیرایی از مشتریان می باشد.

منوی غذایی رستوران پایاب

این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی را به مشتریان ارائه می دهد. از جمله غذاهای مورد استفاده در این مکان می توان به خورشت قورمه سبزی، قیمه، جوجه کباب، کوبیده، لقمه و بختیاری و همچنین دیزی سنگی اشاره کرد.

رستوران های جاذبه گردشگری

تلفیق رستوران با جاذبه گردشگری یکی از ایده های جدید و پرطرفدار مجموعه ها برای جذب مشتری می باشد. شما با انتخاب این مجموعه ها با یک تیر، 2 نشان می زنید. در این مطلب رستوران هایی به شما معرفی می کنیم که خود، مکان های گردشگری محسوب شده و برای گرفتن عکس و فیلم بهترین انتخاب می باشند.

رستوران کوه نور

این رستوران به علت قرار گرفتن در دل کوه در ارتفاع 27 متری، یکی از بهترین رستوران های کیش از لحاظ جذابیت و چشم انداز می باشد. آبشار های بزرگ می تواند نمای داخلی و فضای بیرونی زیبایی به این رستوران ببخشد. وجود آبشار به همراه درختان و گل های زیبای اطراف کوه، همچنین تخته سنگ های عظیم و نقش های برجسته اسطوره ای و همچنین اشعار کهن در این رستوران، آن را به یکی از بهترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است. مجموعه ای با این امکانات قیمت نسبتا بالایی دارد اما برای امتحان، حتما توصیه می شود. این مکان در آدرس میدان امیر کبیر، رو به روی دانشگاه کیش قرار دارد و از ساعت 12 الی 24 در خدمت مشتریان خود می باشد. موسیقی زنده نیز از ساعت 20 الی 23 در این مکان اجرا می شود.

منوی رستوران کوه نور

این رستوران انواع غذاهای کبابی از قبیل شیشلیک، گردن گوسفندی، چنجه، وزیری، غذاهای دریایی مانند میگو کبابی، ماهی کباب، فراید فیش، قلیه ماهی، ماهی سوخاری و ماهی هامور گریل شده و استیک هایی نظیر استیک مینیون، تی بن، چیکن پیکاتا و … ارائه می دهد. همچنین سرویس بوفه و سالاد بار را می توانید به صورت جداگانه سفارش دهید.

رستوران پاشا کیش

یکی از لاکچری ترین رستوران های این جزیره می باشد. این رستوران نوساز دارای 2 طبقه است که طبقه اول آن رستوران بین المللی می باشد که همراه با قوس های سنتی طراحی شده است. طبقه دوم این رستوران قسمت VIP این مجموعه بوده که دارای سقف متحرک برقی و دیواره شیشه ای باریک است. این رستوران در پشت بازار دیپمات قرار دارد و از ساعت 11 الی 01:30 بامداد در خدمت مشتریان می باشد. همچین موسیقی زنده در این مجموعه از ساعت 22 الی 1 بامداد اجرا می شود.

منوی غذایی رستوران لاکچری پاشا

در این رستوران انواع غذاهای فرنگی، پیتزاها، غذاهای ایرانی کبابی و سنتی، انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های سرد و گرم، سالاد سزار و فصل، انواع ساندویچ های ایرانی و فرنگی، همچنین پیش غذاهای ایرانی از جمله سوپ و سالادها و پیش غذا عربی (میکس لبنان، باطاطاحره و چیزرول) به مشتریان ارائه می شود.

کافه رستوران یخی کیش

تجربه دما 10 درجه زیر صفر یکی از مسائل جالب و عجیب کافه یخی این جزیره می باشد. این کافه از تکه های بزرگ یخ، با دکوری بسیار خاص تشکیل شده که می توانید در هوای گرم تابستان کیش، سرمای قطب شمال را احساس کنید. در این مجموعه لباس گرم (ضدعفونی در حضور شما) به هر نفر اهدا می شود. این مجموعه در آدرس گلدیس جدید، پشت ابزار شهر، پلاک 3 قرار دارد و از ساعت 19 الی 2 بامداد از مشتریان خود پذیرایی می کند.

منوی کافه سلسیوس

این کافه، لذت سرو غذای گرم در محیطی سرد را برای شما فراهم می کند. از مجموعه غذاهای این کافه رستوران می توان به آش رشته، سوپ شیر، عدسی و لوبیا اشاره کرد. همچنین در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم ارائه می گردد.

از این که تا این جای مقاله همراه ما بودید سپاس گزاریم. شما می توانید با هدیه 300 هزارتومانی خدمات گردشگری کیش زوم همچنین ارائه آفرهای متنوع، از قبیل ورودی رایگان برخی از رستوران ها، از بازدید این اماکن لذت ببرید.