خرید بلیط هواپیما
◀️ مدت زمان پرواز تبریز به کیش؟
مدت زمان پرواز تبریز به کیش : 2:15 دقیقه است.فاصله زمانی از تبریز تا کیش در سریعترین زمان دو ساعت و پانزده دقیقه است.
توجه داشته باشید که ممکن است ساعت پرواز با توجه به شرایط آب وهوا و مسیر پرواز متغیر باشد.
خرید بلیط هواپیما
فاصله هوایی تبریز به کیش با هواپیما
فاصله هوایی تبریز به کیش با هواپیما 1468 کیلومتر میباشد. تبریز و کیش با هواپیما در فاصله هوایی 1468 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند.
پرواز تبریز به کیش در کدام فرودگاه انجام میشود؟
پرواز تبریز به کیش از مبدا فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد فرودگاه بین المللی جزیره کیش  انجام میشود.
پرواز تبریز به کیش چه روزهای انجام میشود؟
پرواز تبریز به کیش چهار روز در هفته انجام میشود.تبریز به کیش در روز های یکشنبه،سه شنبه،چهارشنبه و جمعه
میتوانید بلیط سفر خود را از کیش زوم رزرو کنید.
خرید بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیمای تبریز به کیش
 ارزان ترین قیمت بلیط هواپیمای تبریز به کیش در حال حاضر 315,000 تومان میباشد .توجه داشته باشید که امکان دارد نرخ بلیط هواپیما لحظه ای تغییر کند و ارزانتر یا گران تر شود.
در سایت آژانس هواپیمایی کیش زوم قیمت بلیط هواپیمای تبریز به کیش تخفیفات ویژه ای میخورد، برای استفاده از این تخفیف ها و تهیه بلیط های لحظه آخری ارزان به کیش زوم مراجعه کنید.
پرواز تبریز به کیش با چه ایرلاین هایی برگزار میشود؟
 ایرلاین،ایران ایر تور،،برگزار کننده تمامی پروازهای تبریز به کیش است.
بلیط هواپیما تبریز به کیش چارتر یا سیستمی؟

بلیط هواپیمای تبریز به کیش اکثرا  اکونومی،چارتری میباشد.

 ✓ خرید بلیط هواپیمای تبریز به کیش از جامعترین و ارزان ترین سامانه رزرو آنلاین بلیط هواپیما.برای خرید بلیط
هواپیمای تبریز به کیش و کیش به تبریز به کیش زوم مراجعه کنید. تخفیف های ویژه خرید بلیط هواپیمای تبریز به کیش
با کیش زوم.
جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.

جزیره به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده‌است. وجود جاذبه‌های گردشگری و فضاهای زیبا و دیدنی جزیره کیش بوده و چشم‌انداز بسیار زیبای دریای هرمز علت این امراست. در منطقه آزاد کیش جاذبه‌های دیدنی وجود دارد، مانند کشتی یونانی، منطقه جنگلی آهوان آزاد، پارک دلفین‌ها و تعدادی اسکله‌های دیدنی که به اختصار در ادامه به توصیف این مناطق پرداخته خواهد شد. کشتی یونانی که نماد جزیره کیش است به عنوان یکی از مناطق پر بازدید جزیره محسوب می‌شود. این کشتی دیدنی در سال 1345 نزدیک به روستای باغو به گِل نشته است.

جزیرهٔ کیش دارای بیش از 8200 تخت اقامتی است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران را داراست. جزیرهٔ کیش سالانه پذیرای بیش از یک‌ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است. عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیهٔ اتباع خارجی، یکی از زمینه‌های ورود گردشگران خارجی است؛ گرچه به‌دلیل وجود محدودیت‌های اجتماعی، به‌ویژه گردشگرانِ زنِ خارجی کشش کمتری به این جزیره دارند. همچنین موقعیت منطقهٔ آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود. همچنین کیش پارک‌های سرسبز و زیبایی دارد که می‌توان به پارک شهر و پارک مینا و باغ راه و … اشاره کرد.

اماکن تاریخی تبریز  

شهر تبریز دارای تاریخی طولانی و پر آشوب است که نخستین نشانه‌های کشف شده تمدن باستانی در آن به 1500 سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد. با آنکه شهر تبریز در طول تاریخ پر تلاطم خود بارها بر اثر زمین‌لرزه آسیب جدی دیده و بارها در اثر حمله‌های سلجوقیان، مغولان، عثمانی، اشغال تبریز توسط روس‌ها (به سال 1828–1827) دچار خرابی‌های شدیدی شده‌است و این جنگ‌ها و حوادث طبیعی مکرر، بخش‌های عمده‌ای از قسمت‌های قدیمی شهر را نابود کرده‌اند؛ اما همچنان بناهای تاریخی بسیاری، از گذشتهٔ تبریز بر جای مانده که نشانه‌هایی از معماری‌های ایرانی در دوران مختلف را نمایش می‌دهند.بیشتر آثار تاریخی پابرجا در این شهر متعلق به دوره‌های ایلخانیان، صفویان، و قاجار می‌باشد. این شهر همچنین دارای آثار و بناهای متعددی از دوران معاصر می‌باشد.

از بناهای تاریخی تبریز، می‌توان به بناهای باستانی ارگ تبریز و مسجد کبود در قسمت مرکزی شهر اشاره نمود. ارگ تبریز بنایی آجری است که پیش از سال 701 خورشیدی بر روی آواره‌های مسجدی ساخته شده و از نظر سادگی، اندازه و پایداری، چشم‌گیر است. مسجد کبود، بنایی است که حدود سال 829 خورشیدی ساخته شده و به دلیل کاشی‌کاریِ آبیِ تزئینیِ زیبایش، شهرت یافته‌است. بازار تبریز که توسط یونسکو در فهرست میراث جهانی ثبت شده‌است در مرکز شهر قرار دارد. این بازار هنوز یکی از مراکز اقتصادی مهم شهر به حساب می‌آید. در حاشیه تبریز بناهایی نظیر مسجد عینالی در بالای کوه عینالی، مشرف به تبریز قرار گرفته و گمان می‌رود در دوران پیش از اسلام، آتشگاه تبریز بوده‌است. بنای شاه‌گلی یا ایل‌گلی نیز در پارک بزرگ جنوب شرق تبریز قرار دارد. شاه‌گلی کاخ ییلاقی والیان و حاکمان تبریز به‌شمار می‌رفت که در زمان قاجار کار برای تبدیل آن به تفرجگاه عمومی آغاز شد و سرانجام در دوران پیش از انقلاب اسلامی با بازسازی عمارت مرکزی و افزودن گذرگاه پیاده‌روی به آن این محل به تفرجگاه عمومی تغییر کاربری داده‌شد.

کاخ شهرداری تبریز و کاخ استانداری آذربایجان شرقی در مرکز از بناهای دوران معاصر تبریز می‌باشند که هر دو متعلق به دوره بین دو جنگ جهانی اول و دوم می‌باشند. خیابان تربیت در مرکز شهر دارای ساختمان‌های متعددی است که در دوران شهرداری محمد علی تربیت بر پا شده‌اند. در این خیابان با وجود احداث مراکز خرید جدید همچنان سعی بر حفظ اصالت طرح آن شده‌است.

نمونه‌های فراوانی از اماکن تاریخی تخریب شده در تبریز وجود دارد که از جمله آن‌های بناهای ساخته شده در زمان حکمرانی شاه اسماعیل صفوی می‌باشند. شاه اسماعیل پس از فتح هرات هنرمندان بسیاری را با خود به تبریز آورد و بناهای بسیاری را برپا نمود؛ ولی هیچ‌کدام از بناهایی که او و جانشینان مستقیم او ساخته‌اند، اثری باقی نمانده. امروزه از قصر شاه اسماعیل در شمال شرقی تبریز تنها توصیف‌هایی که گردشگران اروپایی مکتوب کرده‌اند باقی مانده‌است

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن