خرید بلیط هواپیما پگاسوس

 

برای خرید بلیط هواپیما پگاسوس با ارزانترین قیمت از لینک زیر از قسمت بلیط هواپیما خارجی اقدام کنید

 

kishzoom.in

 

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

kishzoom.in

 

 

 

خرید بلیط هواپیما پگاسوس | بلیط هواپیما پگاسوس

پگاسوس Pegasus Airlines. پرواز به Pegasus-logo. پگاسوس ایرلاینز، هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه سال 1990 در استانبول تاسیس شد. در همان …

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

پگاسوس | خرید بلیط پگاسوس | نمایندگی ایران پگاسوس

 

خرید بلیط هواپیما پگاسوس یکی از افتخارات این هواپیمایی این است که به عنوان نخستین شرکت هواپیمایی در ترکیه، هواپیمای ایرباس نئو۳۲۰ را خریداری کرده است. در سال ۲۰۱۲ ایرلاین پگاسوس با خرید …

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

kishzoom.in

 

 

هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز – خرید بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما پگاسوس نماینده فروش بلیط هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ، خرید ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما و پرواز هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز بصورت اینترنتی با کارت شتاب و …

بلیط هواپیما پگاسوس خرید بلیط هواپیما پگاسوس

 

هواپیمایی پگاسوس خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی پگاسوس خرید آنلاین بلیط هواپیما پگاسوس رزرو آنلاین بلیط هواپیما پگاسوس ایرلاین.

خرید بلیط هواپیما از سایت هواپیمایی پگاسوس

 

خرید بلیط هواپیما از سایت هواپیمایی پگاسوس  به وسیله ویزا کارت و مستر کارت Visa & Master Card با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن.

هزینه اضافه بار پگاسوس ایرلاین – بلیط هواپیما پگاسوس

پگاسوس ایرلاینز یا شرکت هواپیمایی پگاسوس از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه است که با تمرکز … هزینه اضافه بار پرواز از ایران به ترکیه و بالعکس به ازای هر کیلوگرم …

پروازهای خارجی هواپیمایی پگاسوس

 

هواپیمایی پگاسوس در برنامه پروازی خود پروازهای منظمی را به شهرهای مختلف ترکیه و برخی شهرهای اروپایی دارد که شما می توانید از طریق کیش زوم  بلیط پروازهای داخلی و خارجی پگاسوس را با بهترین و پایین ترین قیمت خریداری نمایید. از میان پروازهای داخلی و خارجی پگاسوس، بلیط مسیرهایی که بیشترین تردد را دارند عبارتند از :

  بلیط هواپیما تهران بوداپست پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران کلن پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران قبرس پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران دوسلدورف پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران زوریخ پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران وین پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران میلان پگاسوس
  بلیط هواپیما تهران آمستردام پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول وان پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول ازمیر پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول آنتالیا پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول آلانیا پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول وین پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول قبرس پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول زوریخ پگاسوس
  بلیط هواپیما استانبول دوسلدورف پگاسوس

بار دستی مجاز هواپیمایی پگاسوس

مسافرین مجازند یک بار دستی همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرند. بارهای دستی می‌توانند حداکثر تا 8 کیلوگرم وزن داشته باشند و ابعادی معادل 20*40*55 سانتیمتر داشته باشند. علاوه بر بار 8 کیلوگرمی، مسافران می‌توانند ویلچر تاشو، کیف‌های دستی، کت، چتر، دوربین، کالسکه، کتاب و مجلات، لپ‌تاپ و غذای نوزاد و کودک همراه داشته باشند. این وسایل به عنوان جزئی از بار دستی محسوب نمی‌شوند و مسافرانی که بیش از حد مجاز، بار به همراه دارند باید هزینه اضافی آن را پرداخت کنند.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی پگاسوس

پذیرش بار مجار مسافرین پروازهای پگاسوس به نوع بلیط مسافر و مقصد پروازی بستگی دارد. مسافران پروازهای داخلی مثل پرواز به شهرهای دالامان و آنکارا با بلیط اسنشیال مجازند 15 کیلوگرم بار به کانتر پذیرش تحویل دهند درحالیکه مسافران ادونتیج می‌توانند تا 20 کیلوگرم و مسافران بلیط اکسترا مسافرینی هستند که اجازه دارند تا 25 کیلوگرم بار تحویل دهند.
در پروازهای بین‌المللی مسافرینی که ارزانترین بلیط هواپیمایی پگاسوس را دارند اجازه تحویل هیچ باری را ندارند، اما مسافرینی که بلیط اسنشیال و ادونتیج دارند می‌توانند تا 20 کیلوگرم و مسافران بلیط اکسترا مجازند تا 25 کیلوگرم بار تحویل دهند، همچنین نوزادان و کودکان تا 2 سال مجاز هستند کیفی تا وزن 10 کیلوگرم همراه داشته باشند و مسافران که وسایل ورزشی همراه دارند باید هزینه حملشان را پرداخت کنند.

بلیط کیش

ناوگان هوایی هواپیمایی پگاسوس

پگاسوس ایرلاینز در ناوگان هوایی خود از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ برای خدمت‌رسانی به مسافران خود استفاده می‌کند همچنین برای توسعه و گسترش ناوگان هوایی خود تعدادی هواپیما در دست سفارش دارد.

که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  ایرباس A320-200
  ایرباس A320neo
  بوئینگ 737-800

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

kishzoom.in

 

 

شرکت پگاسوس ایرلاینز در سال 1990 در شهر استانبول تاسیس شده است. این شرکت هواپیمایی پروازهای خود را با دو فروند هواپیمای بوئینگ و به صورت چارتر شروع کرد. شرکت …

انواع کلاس های پروازی هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

 

کلاس های پروازی هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز به چهار کلاس پروازی مختلف تقسیم بندی می شوند این چهار کلاس شامل کلاس بیسیک (Basic)، کلاس اسنشال (Essentials)، ادونتج (Advantage) و بیزینس فلکس (Business Flex) است که بسته به شرایط و بودجه مسافران انتخاب می شود. کلاس پروازی بیسیک ارزان‌ ترین و رایج ترین کلاس پروازی هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز است و برای افرادی که تمایل دارند کمترین هزینه را برای پروازشان داشته باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. مسافران در این کلاس پروازی تنها می‌ توانند باری برابر با 8 کیلوگرم را به داخل کابین با خود ببرید.

کلاس اسنشال هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز نسبت به بیسیک، خدمات بیشتری را ارائه می دهد و این امکان برای مسافران فراهم است که در زمان خرید بلیط، خدمات مجزای دیگری را با پرداخت هزینه‌ شان دریافت نمایند. وعده‌ های غذا و نوشیدنی در این کلاس پروازی از قبل قابل رزرو است. در کلاس ادونتچ هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز مسافران علاوه بر خدمات دو کلاس پروازی نام برده، می‌توانند هنگام خرید بلیط، صندلی خود را انتخاب کنند و یا صندلی‌ های بزرگتر با فضای بیشتری را بخرند. در طول پرواز هم مسافران می‌توانند از یک وعده غذای رایگان و سرگرمی‌ هایی نظیر موسیقی، بازی و فیلم دیدن لذت ببرند.

بهترین کلاس هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز، بیزینس فلکس کلاس است. مسافرین این کلاس پروازی از خدمات و امکانات ویژه ای بهرمند هستند برا ی مثال که در صورت کنسلی یا تغییر پرواز، شامل جریمه نخواهند شد. منوی غذایی آنها انتخابی و هم سو با سلیقه ی آنهاست و انواع سرگرمی های مختلف برایشان مهیاست و می توانند همانطور که در صندلی راحت خود لم داده اند از سفر امن و راحتشان نهایت لذت را ببرند.

 

اخبار رسمی ، بخشنامه و اطلاعیه های هواپیمایی پگاسوس ترکیه

سامانه کاریابی کامپیوتر جابز بلیت هواپیما رزرو آنلاین بلیت هواپیما موسسه خیریه محک Aftab Sahel Abi AirC بیمه مسافرتی AirC SahelAbi.com آژانس …

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

 

پگاسوس ایرلاینز؛ معرفی شرکت، کارگو و ناوگان 94 فروند هواپیمایی بوئینگ و ایرباس هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز و تماس دفتر تهران و … جهت خرید بلیط هواپیما و …

قیمت پروازهای پگاسوس ایرلاینز چگونه است؟

 

پروازهای هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز را می توانید به سرعت و به راحتی با الی گشت رزرو کنید. موتور مقایسه پرواز ما در چند ثانیه چندین پرواز مختلف را پیدا می کند و شما را کمک می کند تا به راحتی و با خیال آسوده در پول و وقت خود صرفه جویی می کند. موتور جستجو قیمت پروازهای مستقیم، پروازهای ارزان قیمت و خطوط هوایی معمولی از جمله پیشنهادات آژانس‌ های مسافرتی الی گشت است که می توانید آنها را بررسی کنید تا ارزان‌ ترین پروازهای ممکن هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم پگاسوس ایرلاینز یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت است که بلیط های پرواز آن هم به سرعت رزرو می شود. قیمت بلیط پرواز های هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز در زمان های مختلف، نوسان دارد. از عواملی که قیمت بلیط هواپیما را تعیین می‌ کند، زمان سفر و روز خرید بلیط است. در بعضی از زمان های سال تقاضا برای خرید بلیط و سفر بیشتر است مانند تعطیلات و آخر هفته ها پس این امر طبیعی است که گاهی اوقات قیمت بلیط هواپیما با زمان‌ های دیگر متفاوت باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط های شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز، کلاس پروازی، مقصد سفر، مدل هواپیما، نوع کرایه بلیط جهت پذیرایی و موارد دیگر است.

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

kishzoom.in

 

 

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی پگاسوس

  • نام ایرلاین: پگاسوس ایرلاینز
  • کد PC :IATA
  • سال تاسیس: 1990
  • مقر اصلی: استانبول، ترکیه
  • وب سایت هواپیمایی پگاسوس : www.flypgs.com

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن