معرفی شرکت هواپیمایی کیش ایر

 

تاریخچه هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر پس از ثبت و دريافت مجوزهاي قانونی به عنوان يکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کيش و در قالب يک شرکت سهامی خاص، فعاليت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپيماي اجاره اي شروع کرد. پس از طي دوره تاسيس و راه اندازی، از اواخر سال ۱۳۷۲ با تغيير استراتژی و رويکرد شرکت هواپیمایی کیش ایر، به کارگيری متخصصان کارآزموده و رعايت اصل صرفه جويی و فعاليت مداوم سبب شد تا کیش ایرلاین در مدت کوتاهی ضمن رفع مشکلات، به پيشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در زمينه بازرگانی، عمليات، فنی، خدمات فرودگاهی و پشتيباني برسد. این اتفاقات زمینه را فراهم کرد تا شرایط مناسبی در جهت رشد و سازندگي فراهم شود.
بعد از گذراندن این اتفاقات و مراحل اولیه هواپیمایی کیش ایر وارد مرحله‌ی جدیدی شد که شاید بتوان آن را دوره بازنگري و شکوفايي شرکت کیش ایرلاین نامید. این مرحله از اواخر سال ۱۳۷۶ و با تغيير مجدد مديريت کلید خورد. هواپیمایی کيش اير در اين زمان ۱۰ فروند هواپيماي اجاره اي شامل هواپيماي ياک ۴۰ و توپولف ۱۵۴ در اختيار داشت که با تغيير سياست‌های ارزی بانک مرکزی، عدم واگذاري ارز دولتي و افزايش نرخ ارز براي شرکت هاي هواپيمايي، امکان نگهداري و انجام حداقل ساعت پرواز تعيين شده براي آن‌ها عملي نبود. لذا به منظور پيشگيري از ضرر و زيان احتمالي و در راستای بهینه‌سازی فعالیت‌های خود، هواپیمایی کیش ایر تعداد هواپيماهاي اجاره اي را کاهش داد.
پس از کاهش هواپیماهای اجاره‎ای، شرکت هواپیمایی کیش ایر ساعت پرواز هواپيماهاي باقيمانده خود را در عوض افزايش داد. رفته رفته کیش ایرلاین سعی بر خرید هواپیماهای جدید و تغییر در ناوگان خود شد. از طرف دیگر هواپیمایی کیش ایر از خدمه‌ی پروازی داخلی بیشتر و ایجاد تیم مهندسی تعمیرات اسفاده کرد که این عوامل نقش مثبتی در راستای بهبود عملکرد و کارایی شرکت کیش ایرلاین شد. در نهایت به سبب کارهای مثبتی که در این مدت انجام شد شرکت به نوعی به یک بلوغ رسید و اکنون دارای ۹ فروند هواپیما است که این تعداد در بین ایرلاین‌های ایرانی یک عدد مناسب به شمار می‌رود.

بلیط هواپیما 70 درصد تخفیف

کترینگ کیش ایر و هتل های اختصاصی هواپیمایی کیش ایر

دو آپشنی که کیش ایرلاین دارد، کیترینگ و هتل های اختصاصی هواپیمایی کیش ایر است. کیترینگ کیش ایر ذائقه ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا را به کار گرفته تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان کیش ایر را به ارمغان بیاورد. کترینگ کیش ایر بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در صنعت تهیه و توزیع غذا دارد و یکی از بزرگترین کترینگ های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود. از دیگر شاخصه های کترینگ کیش ایر، تضمین کیفیت، سلامت غذا و آسایش مسافران است همچنین دو هتل آریان و فارابی، دو هتل از هتل های اختصاصی هواپیمایی کیش ایر هستند که پاره‌ای از مسافرین اقامت در این هتل ها را ترجیح می‌دهند.

 

ناوگان هواپیمایی کیش ایر

۱. ایرباس ۳۲۱ کیش ایر
هواپیمای ایرباس ۳۲۱ در سال ۱۹۸۹ ساخته شد. این هواپیما که از نظر فروش از موفق ترین هواپیماهای این شرکت به شمار می‌رود اولین پرواز خود را ۴ سال بعد از سال طراحی یعنی ۱۹۹۳ انجام داد. ایرباس۳۲۱ که ظرفیت حمل حدود ۱۸۰ نفر را دارد، دارای دو موتور توربوفن در زیر ۲ بال خود است. بیشترین سرعت آن ۸۷۰ کیلومتر بر ساعت است و محدوده ی پرواز نسبتا پاییینی حدود ۵۱۸۵ نفر دارد. فاصله ی دو بال نوک هواپیما از هم ۳۴٫۱ متر، طول آن ۳۷٫۶ متر و ارتفاع آن هم ۱۱٫۸ متر می‌باشد. ایرباس ۳۲۱ در دو مدل A321-100 و A321-200 ساخته شده است. در هواپیمای ایرباس ۳۲۱ دو نوع آرایش صندلی وجود دارد که آرایش اول به صورت فرست کلس ۱۶ صندلی و ۱۶۹ صندلی اکونومی است. مدل اول مخزن سوخت اضافی ندارد و بنابراین وزن آن کمتر است. در حالی که مدل دوم به دلیل داشتن مخزن سوخت اضافی بزرگ‌تر است. این منبع سوخت اضافی باعث شده که نوع دوم دارای برد بیش‌تری نیز باشد.
۲. مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۸۰ کیش ایر
این هواپیما یک هواپیمای مسافربری دو موتوره است که توسط شرکت مک‌دانل داگلاس ارائه شد. هواپیمای مک‌دانل در دسته هواپیمای ارزان قیمت برای مسافرت، یعنی economy (اکونومی) قرار می‌گیرد. اولین پرواز این هواپیما در ۱۸ اکتبر ۱۹۷۹ صورت گرفت. مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۸۰ نسل جدیدی از هواپیمای قدیمی تر این شرکت، مک‌دانل داگلاس دی‌سی-۹ محسوب می‌شود. این هواپیماها تشابه زیادی با خانواده مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۹۰ دارند. به همین علت به آنها دی‌سی-۹ سوپر ۸۰ هم می‌گویند. طول این هواپیما ۴۵ متر و ارتفاع آن نیز ۹ متر است. این هواپیما ظرفیت ۱۷۲ مسافر را دارد. بیشنیه‌ی سرعت آن ۹۲۵ کیلومتر است و محدوده‌ی پرواز آن ۳۴۷۶ کیلومتر می‌باشد.
۳. فوکر ۱۰۰ کیش ایر
این هواپیما ساخت شرکت فوکر است که در کشور هلند قرار دارد. این هواپیما از سال ۱۹۸۸ روانه بازار شد. این هواپیماها از روی مدل قدیمی‌تر فوکر اف ۲۸ ساخته شدند. در آغاز این هواپیما توانست بازار هواپیماهای مسافربر کوچک را در اختیار خود بگیرد ولی در ادامه این روند رو به افول قرار گرفت و از سال ۱۹۹۷ دیگر ساخته نمی‌شود. در مجموع ۲۸۳ فروند از این هواپیما ساخته شد. بعد از اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، این هواپیماها، بیشترین تعداد هواگردهای زمین‌گیرشده در ایران را به موجب کمبود قطعات یدکی، شامل شد و انگلستان از ارائه سرویس به این هواپیماها، خودداری کرد. طول این مدل ۳۵.۵ متر و ارتفاع آن ۸.۵ است و ظرفیت آن هم ۱۰۹ می‌باشد. اگر مقداری آشنایی با هواپیماهای مسافربری داشته باشید از این مشخصات می‌توان بفهمید که این هواپیما یک هواپیمای کوچک و نقلی است. این هواپیما با وزن ۲۵ تن می‌تواند حدود ۸۱۶ کیلومتر در ساعت پرواز کند.

 

 

پرواز مشهد اصفهان کاسپین

کلاس های پروازی

کیش ایر در دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزنس کلاس (Business Class) پروازهایی به مقاصد مختلف انجام می دهد. بلیط هواپیمای بیزنس کلاس این شرکت هواپیمایی در مسیرهای رفت و برگشت پروازهای تهران- کیش و تهران-مشهد به مسافران ارائه می شود.

مسیرهای پروازی

کیش ایر روزانه پروازهای متعددی به مقاصد مختلف دنیا انجام می دهد. این مقاصد خارجی و داخلی عبارتند از:

مقاصد داخلی: بوشهر، یزد، آبادان، بندرعباس، جزیره ابوموسی، اراک، اهواز، بندر عسلویه، بندرعباس، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، بندر ماهشهر، مشهد، رشت، جزیره قشم، شهرکرد، شاهرود، شیراز، تبریز، همدان و زنجان
مقاصد خارجی: عراق، عمان، سوریه، ترکیه، امارات متحده عربی (دبی و شارجه) و آذربایجان

خرید بلیط هواپیما

اگر قصد سفر با کیش ایر را دارید برای تهیه بلیط می توانید به دفاتر فروش این شرکت یا وبسایت های فروش بلیط طرف قرارداد با کیش ایر مراجعه کنید برای رزرو بلیط داخلی ارائه کارت شناسایی عکس دار (شناسنامه یا کارت ملی) و برای رزرو بلیط های خارجی ارائه گذرنامه و ویزا ضروری است. اگر قصد سفر خارجی دارید اعتبار پاسپورت شما از زمان شروع سفر باید حداقل ۶ ماه باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

قوانین و مقررات شرکت هواپیمایی کیش ایر

۱. شرایط جامه دان (ساک) در پرواز کیش ایر
• ميزان تعهد شرکت هواپیمایی کیش ایر براي ميزان خسارت و پرداخت غرامت بدون در نظر گرفتن محتويات جامه دان و بر اساس ارزش محتویات وارائه فاکتور خرید در ازاي هر كيلو گرم حداکثر ۲۰ دلارآمريكا است كه اين مبلغ در پروازهای کیش ایر بين المللي بر اساس تبديل ارز با نرخ رسمی کشور و در پروازهای کیش ایر داخلی مطابق با مقررات جاری شركت هواپیمایی کیش ایر محاسبه و به ريال پرداخت خواهد شد.
• برای دانستن حداكثر وزن مجاز حمل بار رايگان درپروازهای کیش ایر داخلی و بین المللی به وزن مجاز مشخص شده در بلیط کیش ایر مراجعه کنید .
• لطفاً توجه کنید كه اضافه بار خود را در مبدا اعلام نماييد، چون درصورت مفقود شدن احتمالي جامه دان، پرداخت خسارت فقط بر اساس وزن قيد شده دربليط کیش ایر محاسبه خواهد شد.
• در مورد جامه‏ دان‏ های خود دقت کنید كه برچسب‏‎هاي شماره دار برروي آنها الصاق و رسيد آن تحويل شما شود.
• پیشنهاد می‌شود قبل از خروج از سالن خروجی فرودگاه مقصد اثاثیه دریافتی خود را به دقت کنترل کنید و هرگونه نارسایی بار خود را به اطلاع مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر حاضر در سالن، برسانید .
• برای جلوگیری از مفقودشدن احتمالی جامه دان های خود، هرگونه اتیکت‌های قبلی الصاق شده روی جامه دان رابردارید و فقط اتیکت جامه‌دان همان پرواز کیش ایر روی جامه‌دان شما باشد.
• در قبال اثاثیه مسافرانی که بلافاصله و قبل از خروج از سالن فرودگاه مطالبه نشود، شرکت هواپیمایی کیش ایر هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• وسایلی مثل چاقو، تيغ، قيچي، الكل و… غيرقابل حمل در كابين هواپیما کیش ایر است. چنانچه هريك از وسائل فوق را همراه داريد، آن ها را در چمدان تحويلي به باجه پذيرش قرار دهيد.
• فهرست اشياء مجاز همراه مسافر كه درصورت لزوم مي توان آنها را به داخل كابين هواپیما کیش ایر حمل كرد در بليط کیش آمده است .
• مراقب باشید که هنگام دريافت وسايل و اثاثيه خود، جامه دان‏ ها و وسايل ديگران را به اشتباه برنداريد . گاهي تشابه ظاهري جامه دان‏ ها باعث اشتباه و سرگردانی مي‌گردد، به همین خاطر برای جلوگیری از این گونه مشکلات شماره رسيد جامه دان‏ ها را كه بر روي بليط کیش ایر الصاق شده با شماره برچسب هاي الصاقي روي چمدان مطابقت دهيد.
• اگر با نقصان وزن، خسارت ديدگي يا مفقود شدن جامه دان‏ هاي خود مواجه شديد، قبل از خروج از سالن، به مسئولين مربوطه اطلاع دهید تا اقدامات لازم براي پيگيري بعدي انجام شود.
• در صورت عدم مشاهده بسته خود در سالن ورودي فرودگاه مقصد، قبل از خروج از سالن مراتب را به واحد امور جامه دان کیش ایر اطلاع دهيد تا اقدامات لازم براي جست‌وجو و پيگيري جامه دان يا بسته شما انجام گیرد.
۲. قوانین حداکثر بار مجاز در پروازهای کیش ایر
حداکثرجرم کل بار تحویلی هر مسافر (به جز بار دستی مسافر) در پروازهای کیش ایر داخلی به ازای هر مسافر بزرگسال یا کودک ۲۰ کیلوگرم و به ازای هر مسافر نوزاد (زیر ۲ سال) ۱۰ کیلوگرم است. همچنین در پروازهای کیش ایر خارجی به ازای هر مسافر بزرگسال یا کودک، این میزان برابر با ۳۰ کیلوگرم خواهد بود.
۳. قوانین بار دستی مسافر در پرواز کیش ایر
• طبق مقررات بين ‏المللي به هر مسافر اجازه داده مي‏شود كه اشيايي را به عنوان بار دستي مجاناً با خود در کابین هواپیمای پرواز کیش ایر داشته باشد .
• ليست اشيا مجاز همراه مسافر كه مي‏توان آنها را به داخل هواپيما کیش ایر حمل نمود در داخل بليط کیش ایر درج شده است .
• لطفاً ساك دستي و ديگر بسته ‏هايي را كه با خود به داخل هواپيما کیش ایر حمل مي کنید، به اندازه كيف دستي بوده و از حد مجاز تجاوز نکند.
• وزن مجاز کیف دستی برای حمل به داخل کابین حداکثر ۵ کیلوگرم و حداکثر مجموع ابعاد آن ۱۱۵ سانتي متر (۲۰X55X40 Cm) است.
• در زمان ارايه بليط کیش ایر و بار به باجه پذيرش بايد ساك يا كيف دستي مورد نظر را براي حمل به كابين هواپیما کیش ایر به مسئول باجه جهت مشاهده تحويل دهيد تا درصورت تائيد، اجازه حمل آن برای داخل کابین صادر گردد.
۴. قوانین اشياء ممنوعه در پرواز کیش ایر
به منظور رعايت اصول ايمني و امنيتي، محدوديت‏ هايي جهت حمل بعضي از وسایل همراه مسافر وجود دارد و حمل اقلام زیر به طوركلي با هواپيماي مسافري ممنوع هستند:
• انواع مواد آتش‌زا و منفجره و سريع الاشتعال
• انواع سلاح‏هاي گرم شامل سلاح ‏هاي نظامي، شكاري و ساچمه زن
• انواع فشنگ جنگي، شكاري و ورزشي
• انواع كپسول و اسپري هاي شيميايي تحت فشار مانند گاز اشك آور
• بي‌هوش كننده، لوازم دفاع شخصي و گاز مايع
• انواع مواد اسيدي و خورنده مانند اسيد و سركه
• انواع اشيا و ابزار برنده مانند تيغ موكت بري، بطري، شيشه، چاقو، دشنه، قيچي، ناخن گير، تيغ جراحي، پنجه بكس، تيغ ريش تراشي و اشيا مشابه
• انواع ابزار مانند پيچ گوشتي، آچار، چكش، سيم، طناب
• انواع اسلحه اسباب بازي كه شباهت زيادي به اسلحه حقيقي دارند
۵. قوانین حقوق مسافران ایرلاین کیش ایر
حقوق مسافر مجموعه‌اي از سياستها، دستورالعمل‌ها، استانداردها، ضوابط و مقرراتي است كه الگوي رفتاري ایرلاین کیش ایر و دستاندركاران امور پروازي را تدوين مي‌كند و هدف آن تضمين حقوق مادي و معنوي و رعايت شان و منزلت مسافران در فرآيند مسافرتهاي هوايي توسط ایرلاین کیش ایر است. رعايت اين مجموعه حمايتي بر اساس مفاد ماده ۵ قانون هواپيمايي كشوري و ماده ۱۹ كنوانسيون ورشو مصوب مجلس برای كليه شركت‌هاي هواپيمايي لازم‌الاجرا مي‌باشد.

 

حقوق مسافر ایرلاین کیش ایر به طور كلي ناظر بر موارد زیر مي‌باشد:

• كليه مسافرين به صورت يكسان از خدمات شركت هاي هواپيمايي از جمله ایرلاین کیش ایر بهره‌مند مي‌باشند و نبایستی تبعیض بین آن‌ها صورت بگیرد.
• در صورتيكه به رغم داشتن بليط کیش ایر تأييد شده، ایرلاین کیش ایر از پذيرش مسافر به لحاظ محدوديت هاي شركت حمل كننده اعم از بازرگاني، فني ويا عملياتي امتناع نمايد، در اين صورت هواپیمایی کیش ایر موظف به استرداد وجه و همچنين ارائه يک بليت رايگان مشابه از لحاظ مسير و کلاس پروازي به مسافر مي‌باشد. همچنين درصورت انتقال مسافر توسط ساير خطوط هوائي، اين امربدون پرداخت هزينه ويا مابه التفاوت توسط مسافر و يا خسارت توسط شركتهاي هواپيمايي انجام خواهد پذيرفت.
• اگر ابطال پرواز از زمان خريد بليط کیش ایر تا يک هفته قبل از انجام پرواز باشد، در اينصورت ایرلاین کیش ایر موظف به استرداد كامل قیمت بلیط کیش ایر است.
• اگر ابطال پرواز کیش ایر از شش روز تا ۲۴ ساعت قبل از انجام پرواز کیش ایر باشد، در اينصورت ایرلاین کیش ایر موظف به استرداد كامل قیمت بلیط کیش ایر و جبران خسارت بميزان مقرر است .
• اگر ابطال از ۲۴ ساعت مانده تازمان انجام پرواز کیش ایر انجام پذيرد، دراين صورت ایرلاین کیش ایر موظف به استرداد كامل قیمت بلیط کیش ایر است و موظف به جبران خسارت بميزان مقرر می‌باشد.
• در صورت بروز تاخير در انجام پرواز کیش ایر بر اساس ساعت پرواز مندرج در بليط کیش ایر، اقدامات ذيل باید توسط ایرلاین کیش ایر انجام شود.
• درصورت تأخير بيش از يك ساعت و كمتر از دو ساعت در پروازهای کیش ایر، از مسافران پذيرائي نوع اول بعمل خواهد آمد و ارائه اين پذيرائي مشروط به وجود زمان كافي جهت پذيرايي و عدم افزايش تأخير بيشتر در پرواز کیش ایر مي‌باشد و اگر تاخیر بین ۲ تا ۴ ساعت باشد بایستی:
– انجام پذيرائي مناسب حداقل نوع اول با توجه به امكانات فرودگاهي
-فراهم نمودن امكان برقراري ارتباط تلفني جهت اطالع رساني
– تغيير پرواز کیش ایر در صورت درخواست مسافر و امكان انجام آن
– انجام اقدامات لازم جهت اعزام با ساير شركت های هواپيمایی

 

 

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف قشم ایر

سوانح و حوادث هواپیمایی کیش ایر

برای شرکت هواپیمایی کیش ایر با سابقه در طول حدود سی سال سابقه‌اش طبیعی است که اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است. ما در این بخش سعی می‎کنیم اتفاقات ناگواری را که متاسفانه در این سه دهه اتفاق افتاده برای شما سروران بازگو کنیم.
• ۲۱ بهمن ۱۳۸۲ در فرودگاه شارجه: یک فروند فوکر-۵۰ هواپیمایی کیش ایر در هنگام فرود آمدن به زمین برخورد کرد و ۴۳ نفر از ۴۵ مسافران آن متاسفانه جان باختند.
• در ۲۸ شهریور ۱۳۷۴ پرواز تهران کیش کیش ایر: ربوده شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ هواپیمایی کیش ایر که از تهران عازم کیش بود توسط شخصی به نام رضا جباری. در نهایت این هواپیماً در یک پایگاه هوایی در اسرائیل به زمین نشست.
• در ۹ خرداد ۱۳۸۸ در پرواز اهواز تهران کیش ایر : ۱۵ دقیقه پس از پرواز مأموران امنیت پرواز هواپیمای کیش ایر متوجه یک بمب دست‌ساز در داخل دستشویی هواپیما شدند. هواپیمای کیش ایر فورا در فرودگاه اهواز به زمین نشست و پس از تخلیه مسافرین با تلاش مأمورین، این بمب دست‌ساز خنثی شد.
• ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ پرواز فوکر کیش تهران کیش ایر : هواپیمای کیش ایر بعد از حدود ۱ ساعت از برخاستن به دلیل نقص فنی مجدداً به فرودگاه کیش برگشت.
• در ۱۲ دی ۱۳۹۲ پرواز کیش اصفهان کیش ایر: پس از گذشت مدتی از پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی به کیش بازگشت.
• در ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ پرواز کیش یزد کیش ایر: این پرواز در حالی‌که به نزدیکی یزد رسیده بود به علت نقص فنی در پمپ هیدرولیک موتور سمت چپ مجبور به بازگشت به کیش شد.
• در ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ در پرواز تهران بندرعباس کیش ایر: ۵ دقیقه بعد از پرواز به علت انفجار و آتش‌سوزی در موتور سمت راست مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد.
• در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ در پرواز کیش مشهد کیش ایر: با یک ساعت تأخیر در ساعت۱۷.۴۵ از زمین بلند شد وپرواز کرد.اما پس از۱۵دقیقه پرواز کیش ایر به علت نقص فنی خلبان هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد ومجددا در فرودگاه کیش به زمین نشست. در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما مسافران یک روز تلخ وترسناک را تجربه نمودند و پس از ۲ساعت انتظار مسافران پرواز کیش ایر با یک فروند هواپیمای جایگزین فرودگاه کیش را به مقصد مشهد ترک کردند.

 

آدرس دفتر مرکزی تهران: شهرک اکباتان، فاز اول، بلوار شهید نفیسی، ساختمان مرکزی کیش ایر

آدرس دفتر مرکزی در جزیره کیش: کیش، میدان سنایی، جنب بازار مریم، ساختمان مرکزی کیش ایر

وبسایت: kishairlines.ir

 

5/5 - (1 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن