اطلاعیه مربوط به پرواز تهران -دبی- تهران

19 اردیبهشت 1401

 

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

kishzoom.in

 

 

قابل توجه مسافران پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به دبی

 

  1. به همراه داشتن کارت یا مدرک واکسیناسیون به زبان انگلیسی دال بر انجام هر دو دوز واکسیناسیون برای مسافران بالای 12 سال با واکسن های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی; Nova Vax, Covo vax, Sputnik V, Moderna Pfizer/BioNTech, Johnson & Johnson AstraZeneca, Covishield, Covaxin, Sinopharm, CoronaVac و یا به همراه داشتن جواب منفی تست PCR برای مسافران بالای 12 سال که حداکثر 48 از زمان نمونه گیری تا زمان سوار شدن به هواپیما گذشته باشد. جواب منفی تست PCR می بایست به زبان انگلیسی یا عربی بوده و الزاما در یکی از بیمارستان ها و آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران که جواب تست را به همراه QR Code ارائه می دهند، صادر شده باشد.
  2. مسافران دارای ملیت امارات متحده عربی که از همه کشورها به دبی و فرودگاه آل مکتوم وارد می شوند ، نیازی به انجام هیچ گونه آزمایش PCR ندارند و فقط در فرودگاه از ایشان تست PCR گرفته می شود.
  3. با توجه به آخرین بخشنامه دریافتی اداره گذرنامه کنترل فرودگاه بین المللی دبی، دارندگان تمامی انواع ویزاهای دبی (توریستی،ویزای سفر بلند مدت، کوتاه مدت، ترانزیت، ویزای چند بار ورود و غیره) برای ورود به این کشور ملزم به داشتن بلیت رفت و برگشت می باشند و در صورت داشتن بلیت یک طرفه مسافر پذیرش نخواهد شد.( دارندگان ویزای اقامت یا ویزای کار نیازی به داشتن بلیت برگشت ندارند).
  4. با توجه به آخرین بخشنامه دریافتی از هواپیمایی کشوری دبی، تمامی مسافرانی که به مقصد دبی پرواز می کنند می بایست در هنگام خرید بلیت شماره تماس (های) دقیق و آدرس ایمیلی را وارد نمایند که در مدت اقامت خود در دبی به آن دسترسی دارند و پاسخگوی آن می باشند.
  5. مسافرانی که دارای ویزای خانوادگی می باشند می بایست همگی با هم سفر کنند در غیر این صورت دیپورت می شوند.
  6. به علت اینکه در هنگام خرید بلیت دبی وارد نمودن اطلاعات صحیح پاسپورت الزامی می باشد، مسافرانی که دارای اقامت امارات می باشند می بایست در هنگام خرید بلیت اطلاعات پاسپورتی را وارد نمایند که اقامت آنها در آن قید شده است.
  7. به دلیل اینکه قبل از پرواز، لیست مسافران به امارات ارسال می گردد، حتی با داشتن تأییدیه کد اقامت ICA، احتمال این که از سوار شدن مسافر ممانعت گردد وجود دارد که در این صورت کلیه خسارات عدم پذیرش مسافر توسط کشور مقصد به عهده مسافران می باشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما
kishzoom.com
5/5 - (1 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن