bilit havapeyma

بلیط هواپیما از تهران به دالامان

 

برای خرید پرواز تهران به دالامان هواپیما معراج بر روی لینک زیر کلیک کنید .

http://hamtaparvaz.com/Ticket-Tehran-Dalaman.html

دالامان (به ترکی استانبولی: Dalaman) شهری است در کشور ترکیه که در استان موغله واقع شده‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 2008 میلادی 22٬046 نفر و بر اساس برآوردهای سال 2009 میلادی 23٬147 نفر می‌باشد.

بلیط هواپیما تهران دالامان

بلیط هواپیما از تهران به دالامان برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران دالامان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و…) در کیش زوم ، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی پگاسوس و هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران دالامان مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد دالامان انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز استانبول دالامان ترکیش
  پرواز آنکارا دالامان ترکیش

بلیط هواپیما از تهران به دالامان همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز دالامان تهران هواپیمایی ترکیش، بلیط پرواز دالامان تهران هواپیمایی پگاسوس، بلیط پرواز دالامان تهران هواپیمایی قطر ایرویز را از طریق سایت با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

  جستجوی بلیط هواپیما دالامان

بلیط هواپیما از تهران به دالامان : ابتدا از برنامه پروازهای دالامان اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و… را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز دالامان برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران دالامان را دارید، کافیست سه ‌حرف اول ” تهران ” یا ” Tehran ” را به عنوان مبداء و سه حرف اول ” دالامان ” یا ” Dalaman ” را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به دالامان برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای دالامان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت ” جزئیات بیشتر این پرواز ” اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های دالامان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما دالامان از کیش زوم ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای دالامان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای دالامان عبارتند از :

  فرودگاه بین المللی دالامان

  بلیط ارزان دالامان

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار کیش زوم را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر دالامان

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه کیش زوم بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری دالامان

در پرواز لحظه آخری دالامان همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی دالامان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری دالامان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری دالامان نیز همانند بلیط سیستمی دالامان است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به دالامان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران دالامان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو کیش زوم اگر بلیط لحظه آخری تهران دالامان موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران دالامان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری دالامان با قیمت بلیط سیستمی دالامان خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری دالامان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ کیش زوم استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری دالامان خرید خود را به راحتی انجام دهید. کیش زوم خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران دالامان را برای شما میسر می‌سازد.

سوالات متداول پرواز تهران به دالامان

قیمت بلیط هواپیمای تهران دالامان چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیمای تهران دالامان در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای مشاهده قیمت روز بلیط تهران دالامان رفت و برگشت و یک طرفه در کیش زوم جستجو کنید.

میزان بار مجاز در پرواز تهران به دالامان چقدر است؟

میزان بار مجاز، به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی، مدل هواپیما، کلاس پرواز، کلاس نرخی بلیط و مسیر پروازی شما بستگی دارد؛ اما میزان بار مجاز برای بلیط‌های کلاس اکونومی مسیرهای نزدیک معمولا 25 تا 35 کیلوگرم است. حتما قبل از خرید بلیط، بخش اطلاعات پرواز بلیط خود را در کیش زوم بخوانید.

جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای تهران دالامان چقدر است؟

درباره میزان جریمه کنسلی بلیط تهران به دالامان نمی‌توان یک عدد ثابت مطرح کرد؛ بنابراین بهتر است هنگام انتخاب بلیط در کیش زوم روی قوانین استرداد کلیک و محتوای آن را مطالعه کنید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران دالامان ارزان چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید خرید بلیط هواپیما تهران به دالامان را با قیمت ارزان انجام دهید، سفرتان را به ایام کم‌سفر نزدیک روزهای وسط هفته، روزهای غیرتعطیل و نیمه دوم سال موکول کنید. ضمنا از تقویم قیمتی کیش زوم برای پیدا کردن ارزانترین قیمت استفاده کنید.

چه طور می‌توانم بلیط چارتر تهران دالامان را بخرم؟

با انتخاب تهران و دالامان سفر و جستجو در کیش زوم ، لیست بلیط‌های موجود را خواهید دید. حالا در پنجره «نوع بلیط» در کنار صفحه گزینه چارتر را انتخاب کنید تا در صورت موجود بودن، تنها پروازهای چارتر را ببینید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما دالامان

جستجوی پروازهای دالامان

برای مشاهده لیست کاملی از پروازهای دالامان در تاریخ موردنظرتان، در تب پرواز، ابتدا نوع بلیط (یک طرفه یا چندمسیره) را انتخاب کنید و سپس مبدأ، تاریخ سفر و تعداد مسافران را تعیین نمایید؛ پس از کلیک بر دکمه جستجو تمام پروازهای موجود به دالامان برای شما نمایش داده می شود.

رزرو بلیط هواپیما دالامان

انتخاب بلیط موردنظر: در نتایج جستجو براساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط پروازها به دالامان از ارزان قیمت نرین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزییات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارایه شده است. با زدن دکمه رزرو و تایید پرواز موردنظر، به گام بعدی و مرحله ثبت مسافران ارجاع داده می شوید.
در صورتی که به دنبال بلیط ارزان قیمت دالامان هستید و یا تمایل دارید با ایرلاین خاصی و یا در ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای سمت راست به راحتی می توانید نتایج جستجو را براساس تعداد توقف ها، خط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه ها سفارشی نمایید. برای تغییر تاریخ پرواز می توانید از جستجوی مجدد در پنل سمت راست استفاده نمایید.

پرواز تهران به دالامان هواپیما معراج

برای خرید پرواز تهران به دالامان هواپیما معراج بر روی لینک زیر کلیک کنید .

http://hamtaparvaz.com/Ticket-Tehran-Dalaman.html

3/5 - (2 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن