بلیطکیش

هتل 3 ستاره ارزان کیش

در این محتوا قصد داریم برای افرادی که به دنبال هتل های 3 ستاره ارزان کیش هستند کمک کنیم

تا با بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش اشنا شوند و هتل انتخابی خود را از سایت کیش زوم به پایین ترین قیمت رزرو کنند.

شما میتوانید برای رزرو هتل های 3 ستاره کیش به انتهای این محتوا بروید و از طریق لینکی که قرار داده ایم هتل های 3 ستاره کیش را در کیش زوم جست و جو و بررسی و خرید کنید.

 

 

 

 

بسیاری از مسافران جزیره کیش ترجیح می‌دهند به جای آنکه هزینه زیادی را به اقامتشان اختصاص دهند، این مبلغ را صرف تفریحات آبی و غیرآبی متنوع جزیره کنند. در این صورت باید یادمان باشد وقتی هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره را انتخاب می‌کنیم، امکانات هتل کیش را بسته به قیمتش بسنجیم و قطعا نمی‌توانیم امکانات این هتل‌ها را با هتل‌های ۵ ستاره مقایسه کنیم. در ادامه‌ی این مطلب، به سراغ بهترین هتل های سه ستاره کیش رفته‌ایم که اقامتی به‌یادماندنی و اقتصادی را در آن می‌توانید تجربه کنید.

 

 

معرفی هتل های سه ستاره کیش⭐⭐⭐

 

 

 

 

 

 

 

⭐⭐⭐هتل کیش شبی 90 هزار تومان⭐⭐⭐

 

 

در تصاویر بالا لیست هتل های 3 ستاره جزیره کیش رو مشاهده میکنید که با قیمت های باورنکردنی و تخفیف های 90 درصدی برای شما عزیزان به فروش گذاشته شده است مگه میشه یک هتل رزرو کنیم اونم دو تخته با صبحانه فقط 92000 تومان این قیمت هایی که در تصویر مشاهده میکنید مربوط به ده سال پیش نیست مال همین امروزه که محتوا نوشته شده یعنی 11 مرداد سال 1401 شما میتونید با نفری 135 هزار تومان سه شب در جزیره کیش با صبحانه اقامت داشته باشید …برای اینکه همیشه از این تخفیف ها با خبر باشید کافیه برای خرید بلیط هواپیما کیش و  رزرو هتل ارزان کیش همیشه نام کیش زوم را به خاطر بسپارید.

 

 

هتل شایلی کیش

 

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش از نظر کاربران، هتل شایلی‌ست که در انتهای بلوار دریا و در چند قدمی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت هتل سه ستاره شایلی به تفریحات کیش، مراکز خرید و دیدنی‌های جزیره . پرسنل حرفه‌ای و خوش‌رو، نظافت و تمیزی هتل شایلی از موارد مثبتی هستند که مسافران درباره این هتل گفته‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تا چهار نفره در هتل شایلی کیش را در زمان سفر می‌توانید رزرو کنید و از امکانات و خدماتی مانند روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران و کافه لذت ببرید.

 

هتل-سه-ستاره-کیش کیش زوم

 

 

 

هتل سارا کیش

 

اگر خرید در کیش یکی از کارهایی‌ست که به‌خاطرش راهی جزیره شده‌اید، هتل سارا کیش انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که تنها چند قدم با بهترین مراکز خرید کیش راه دارید. از اتاق‌های استاندارد تا سوئیت‌های دو تا چهار نفره را با بهترین قیمت می‌توانید در هتل سارا رزرو کنید. مهم‌ترین مزیتی که باعث شده تا مسافران این هتل را در سفر کیش انتخاب کنند، موقعیت مکانی ایده‌آل و برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل این هتل است.

 

 

 

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق در ابتدای بلوار ساحلی ساخته شده و نسبت به برخی از هتل های کیش فاصله بیشتری با ساحل دارد. این هتل در منطقه‌ای ساخته شده که بیشتر بومی‌های کیش در آنجا ساکنند. اگر منطقه‌های غیر توریستی در سفر به کیش ترجیح می‌دهید، احتمالا از موقعیت جغرافیایی هتل استقبال خواهید کرد. هتل آفتاب شرق کیش امکاناتی مانند روم سرویس، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و فضای سبز را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و اکثرشان از دلباز بودن اتاق‌ها و قیمت مناسب هتل رضایت داشته‌اند.

 

 

 

 

هتل جام جم کیش

 هتل سه ستاره جام جم کیش در حدود یک کیلومتری از ساحل و خلیج فارس قرار گرفته و اگر اهل پیاده‌روی و قدم زدن باشید، تنها ۱۵ دقیقه با اسکله تفریحی فاصله خواهید داشت. از نقاط مثبتی که مسافران نسبت به آن ابراز رضایت کرده‌اند، قیمت متناسب با امکانات و خدمات هتل جام جم کیش است. هتل در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده و اتاق‌های دو، سه و چهار تخته را به همراه امکاناتی مانند روم سرویس و کافی‌شاپ در آن می‌توان رزرو کرد.

 

 

 

هتل آرامش کیش

در صورتی که می‌خواهید به ساحل، مراکز خرید، جاهای تفریحی و رستوران‌های کیش دسترسی آسان و سریع داشته باشید، هتل آرامش می‌تواند انتخاب خوبی در سفر به کیش برای شما باشد. این هتل هم در دسته‌ی هتل های ۳ ستاره کیش قرار گرفته و هزینه‌ی اقامت در آن نسبتا به صرفه است. علاوه بر موقعیت مکانی خوب و دسترسی به بسیاری از نقاط جزیره، روم سرویس، فضای سبز، اینترنت و رستوران ایرانی هم در دسترس شما خواهد بود.

 

 

 

 

هتل گلدیس کیش

 

یکی از هتل‌های ارزان سه ستاره در کیش، هتل گلدیس است که از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود. هتل نزدیک به ساحل دامون، پلاژ بانوان کیش، شهر تاریخی حریره و شهر زیرزمینی کاریز قرار گرفته. نسبت به هزینه‌ای که برای رزرو هتل گلدیس می‌پردازید، امکانات و خدمات خوبی دریافت خواهید کرد. از کافه، روم سرویس، خدمات گشت و تور گرفته، تا رستوران ایرانی و خدمات خانه‌داری.

 

 

هتل آبادگران کیش

 

از دیگر هتل‌های سه ستاره کیش در این لیست، هتل آبادگران در چند قدمی ساحل خلیج فارس است. رستوران ایرانی، گشت، کافی‌شاپ، اینترنت و خدمات خانه‌داری از امکانات و خدماتی ارائه‌شده در این هتل هستند. اکثر واحدهای اقامتی را در هتل آبادگران کیش سوئیت و آپارتمان تشکیل می‌دهد که برای سفرهای کاری و خانوادگی و تفریحی از گزینه‌های مناسب اقامت در کیش به‌شمار می‌رود.

 

آدرس هتل آبادگران کیش: خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی

 

هتل تعطیلات کیش

 

 

هتل تعطیلات یکی از هتل های سه ستاره کیش که قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد، هتل تعطیلات در نزدیکی مراکز خرید کیش است. از اتاق‌های دو تا پنج تخته را در این هتل می‌توانید رزرو کنید و سفری ارزان را به جزیره داشته باشید. محوطه بازی کودکان، سالن بیلیارد و فضای دلنشین کافه باعث شده تا هتل تعطیلات کیش به انتخابی ایده‌آل برای همه‌ی سنین تبدیل شود و در سفر به همه خوش بگذرد!

 

 

هتل پارسیان کیش

 

آدرس هتل پارسیان کیش: جنب مرکزی تجاری زیتون، روبه‌روی سالن شهر

 

علاوه بر ساحل و اسکله تفریحی، هتل پارسیان به نمایشگاه بین‌المللی و سالن شهر هم بسیار نزدیک است. برای همین اگر به دنبال اقامتی با قیمت مناسب در یکی از هتل های کیش هستید، این هتل با فاصله‌ی کمی که از مکان‌های مهم شهر دارد، گزینه‌ای مناسب برای شماست. از نظر مسافران پرسنل خوش‌رو، موقعیت مکانی، دلباز و بزرگ بودن اتاق‌ها از موارد مثبت هتل پارسیان کیش محسوب می‌شوند.

 

 

 

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت کدامند؟

 

هتل شایلی، هتل لوتوس، هتل جام جم، هتل تعطیلات، هتل سان رایز و هتل آرامش پارسیان از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامتی ارزان در جزیره هستند.

شمامیتوانید برای جست و جو و رزرو هتل های 3 ستاره کیش از لینک  زیر مستقیم جست و جو کنید و تمامی عکسها را مشاهده و خرید کنید .

 

بهترین برنامه خرید بلیط

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن