بلیطکیش

هتل چهار ستاره ارزان کیش

 

در این محتوا قصد داریم برای افرادی که به دنبال هتل چهار ستاره ارزان کیش هستند کمک کنیم

تا با بهترین هتل های چهار ستاره جزیره کیش اشنا شوند و هتل انتخابی خود را از سایت کیش زوم به پایین ترین قیمت رزرو کنند.

شما میتوانید برای رزرو هتل های 4 ستاره کیش به انتهای این محتوا بروید و از طریق لینکی که قرار داده ایم هتل های چهار ستاره کیش را در کیش زوم جست و جو و بررسی و خرید کنید.

 

بسیاری از مسافران جزیره کیش ترجیح می‌دهند به جای آنکه هزینه زیادی را به اقامتشان اختصاص دهند، این مبلغ را صرف تفریحات آبی و غیرآبی متنوع جزیره کنند. وقتی هتل های چهار ستاره را انتخاب می‌کنیم، امکانات هتل کیش را بسته به قیمتش بسنجیم و قطعا نمی‌توانیم امکانات این هتل‌ها را با هتل‌های ۵ ستاره مقایسه کنیم اما در کل میتوان گفت اگر به دنبال کیفیتی شبیه به هتل پنج ستاره اما ارزانتر را در هتل های 4 ستاره هم میتوان یافت. در ادامه‌ی این مطلب، به سراغ بهترین هتل های چهار ستاره کیش رفته‌ایم که اقامتی به‌یادماندنی و اقتصادی را در آن می‌توانید تجربه کنید.

 

معرفی هتل های چهار ستاره کیش⭐⭐⭐

 

در تصاویر پایین لیست هتل های 4 ستاره جزیره کیش رو مشاهده میکنید که  برای شما عزیزان به فروش گذاشته شده است میتوانید هتل دلخواهتان را رزرو کنید …برای اینکه همیشه از این تخفیف ها با خبر باشید کافیه برای خرید بلیط هواپیما کیش و  رزرو هتل ارزان کیش همیشه نام کیش زوم را به خاطر بسپارید.

 

هتل بین المللی لیلیوم⭐⭐⭐

 

 

 

هتل لیلیوم کیش واقع در جزیره زیبای کیش در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. ساختمان لوکس و نوساز این هتل در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۵۴ باب واحد اقامتی مدرن مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره از جمله سارینا ۲، پردیس ۱ و ۲ و پانیذ و همچنین ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است.

هتل لیلیوم چهارستاره کیش با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی دلنشین و به یادماندنی، اقامتی سرشار از آرامش را برای شما میهمانان عزیز آرزومند است. لازم به ذکر است منظور از اتاق های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا می‌باشد. لازم به ذکر است منظور از اتاق های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا می‌باشد.

 

مکان هتل لیلیوم کیش روی نقشه

هتل لیلیوم, امیرکبیر ۷, Shahrake Sadaf, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

 

 

هتل چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. ساختمان هتل در 4 طبقه بنا و دارای 81 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی جزیره از جمله پیست کارتینگ گردیده است. هتل پارمیدا کیش با کادری آموزش دیده در فضایی دلپذیر اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

آشنایی با این هتل هتل چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی میباشد.
مکان هتل روی نقشه

Parmida Hotel, Rudaki Blvd, Shahrake Sadaf, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

ا

هتل صدف کیش چهار ستاره

هتل چهار ستاره صدف بر اساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید و آخرین بازسازی آن در سال 1392 انجام گردید. ساختمان هتل با معماری و طراحی داخلی مدرن در 2 طبقه بنا و دارای 55 باب اتاق و سوئیت با دکوراسیون هماهنگ و زیبا می‌باشد و همچنین در کنار هتل در فضای استثنایی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است.
موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خریدی از جمله مرکز خرید شارستان و مروارید گردیده است. هتل سورینت صدف با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی دلپذیر، اقامتی بیادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.
آشنایی با این هتل هتل چهار ستاره صدف کیش واقع در میدان امیر کبیر براساس استاندارد های بین المللی در سال 1381 افتتاح شد و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت، این هتل با فضایی دلپذیر و آرامش بخش آماده ی پذیرایی از میهمانان عزیز میباشد و اقامتی آرام همراه با لحظات به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد، ( لازم به ذکر است اعلام کنیم هتل خدماتی چون گشت دور جزیره رایگان، و سرویس رایگان به بازار را نیز ارائه می دهد ).
مکان هتل روی نقشه

 

Sorinet Sadaf Hotel, بلوار دانش, Shahrake Sadaf, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

 

 

چشم انداز همه اتاق‌های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن بوده و یا افق زیبای جزیره در منظر دیدگان شماست.

 

این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود. بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

 

مکان هتل روی نقشه

Eram Grand Hotel, بلوار خیام, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

 

هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع درسال 1383 افتتاح گردید و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت

 

 

این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در 3 طبقه طراحی و اجرا گردیده و دارای 55 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات مدرن می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید از جمله مرکز خرید مروارید، پردیس 1 و 2 اشاره کرد. هتل سورینت مریم کیش با امکانات و خدمات ویژه با کادری آموزش دیده در فضایی بسیار دلپذیر و لوکس، اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

 

 

 

آشنایی با هتل هتل سورینت مریم کیش: این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است. نزدیکی به بازارها یکی از ویژگی های هتل سورينت کيش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده است و با فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپرمارکت و … مکانی مناسب برای اقامت در جزیره زیبای کیش است.

 

 

مکان هتل سورینت مریم روی نقشه

Sorinet Maryam Hotel, کنارگذر امیرکبیر, Shahrake Sadaf, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

 برای رزرو تمامی هتل های مشاهده شده و ده ها هتل دیگر کافیست وارد سایت کیش زوم شوید

برای رزرو هتل از کیش زوم روی اسم کیش زوم کلیک کنید

 

ضمانت بهترین نرخ هتل>پرواز

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن