هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش در نزدیکی بلوار ساحلی و میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد. هتل 5 ستاره پانوراما کیش یکی از هتل‌های نوساز در بین هتل‌های جزیره کیش به‌شمار می‌رود. این هتل در سال 1398 با تعداد 267 اتاق در 15 طبقه تاسیس شد.

 

هتل پانورما کیش بر روی نقشه

 

Panorama Hotel, Rudaki Blvd, Shahrake Sadaf, دهستان کیش, بخش کیش, Bandar Lengeh County, Hormozgan Province, 79417-35393, Iran

تعداد طبقه 12

اطلاعات و راهنما رزرو هتل پانوراما در کیش: مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با زیر بنایی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ متر مربع و معماری خاص دارای اتاق های مجلل و پنجره های بزرگ می باشد و در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته است. یکی از مزیت های مهم هتل پانوراما موقعیت دسترسی آن میباشد که به مراکز تجاری و بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی مرکز شهر از جمله، بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ، پردیس های ۱و۲، رویا مال و از سوی دیگر، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن ها و کنسرت های کیش)، کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و کیبل اسکی را برای مهمان مقیم هتل پانوراما بسیار تسریع نموده تا سفری آسوده را تجربه کنند. این مجموعه دارای 267 باب اتاق های دو و سه تخته استاندارد و لوکس، و اتاق های کانکت استاندارد و لوکس می باشد که از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده و طراحی طبقات به گونه ایی است که دسترسی های استاندارد را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته و از این بابت سرعت عمل در کسب رضایت مندی را بطور ویژه لحاظ نموده است. رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول جهت استفاده سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است. خدمات و امکانات هتل شامل بوفه صبحانه کامل (انواع غذا و نوشیدنی گرم و سرد)، مجموعه آبی و ورزشی (استخر)، خدمات ماساژ، اینترنت پرسرعت بدون محدودیت در لابی و در اتاق ها بصورت رایگان، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر رفت رایگان، شارژ رایگان آب و چای، مینی بار (با هزینه)، پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، سیستم VRF داخل اتاق ها و راهروها، آسانسور پانوراما و … می باشد.

 

نمایش و رزرو آنلاین هتل پانورما

 

https://zoomkish.com/hotel/HotelDetail/1001770

 

 

هتل پانوراما کیش

نمایش و رزرو آنلاین هتل پانورما

 

https://zoomkish.com/hotel/HotelDetail/1001770

 

معرفی هتل پانوراما کیش

 

هتل پنج ستاره پانوراما کیش در زمینی به مساحت 30000 متر مربع با معماری خاص و نورپردازی مدرن در بهترین نقطه جزیره کیش قرار گرفته است که دسترسی مهمانان هتل را به مراکز تجاری و تفریحی تسریع نموده است، همین موضوع باعث جلب رضایت بیشتر مهمانان این مجموعه شده است.

 

 

هتل پانوراما جدیدترین هتل در جزیره کیش

 

هتل پانوراما یکی از جدیدترین هتل‌های پنج ستاره کیش می‌باشد این هتل در نوروز سال 1398 افتتاح شده است. ساختمان هتل پانوراما 15 طبقه دارد، این مجموعه 276 باب اتاق دو تخته، دو تخته لوکس، سه تخته، سه تخته لوکس، کانکت و کانکت لوکس را در دل خود جای داده است.

 

معرفی رستوران‌های هتل پانوراما کیش

 

هتل پانوراما دارای دو رستوران به نام رستوران صدف و مروارید می باشد. رستوران مروارید در طبقه اول این هتل واقع شده است که گنجایشی 250 نفره دارد.

 

 

استخر هتل پانوراما کیش

 

مجموعه آبی هتل پانوراما کیش زبانزد تمامی مسافران و گردشگرانی است که به شنا علاقه دارند. می توانیم بگوییم که این مجموعه آبی بی اغراق هیچ نقطه ضعفی ندارد و از لحاظ تمیزی، بزرگی و امکانات توانسته است که آراء خوبی در بین مهمانان این هتل کسب کند.

 

هتل پانوراما کیش استخر

جاذبه های اطراف هتل پانوراما کیش

 

موقعیت مکانی هتل پانوراما به گونه ای است که هم عاشقان خرید را راضی می کند و هم آنها که به هوای دیدنی های کیش راهی آن شده اند. برای مثال بازار زیتون، مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، سارینا، پانیذ و رؤیا مال از هتل فاصله چندانی ندارند. ضمن اینکه مجاورت هتل با ساحل نیلگون خلیج فارس، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن ها و کنسرت های کیش)،کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و کیبل اسکی فرصت های خوبی هستند که با رزرو هتل پانوراما کیش نصیب مهمان ها می شوند.

 

تالارها و سالن های پذیرایی هتل

پذیرایی در هتل پانوراما به این شکل انجام می شود: سالن صبحانه خوری هتل در طبقه اول واقع شده، ظرفیت ۳۰۰ نفر را داشته و از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح به سرو صبحانه ای با کیفیت و اعیانی می پردازد. رستوران هتل با ظرفیت ۳۵۰ نفر در طبقه همکف قرار گرفته و بین ساعات ۱۳:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و ۲۰:۰۰ الی ۲۱:۳۰ ناهار و شام سرو می کند. منوی رستوران نیز متنوع و متشکل از انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست فود می باشد. کافی شاپ هتل هم در طبقات همکف و اول با ظرفیت مجموعا ۱۵۰ نفر، ۲۴ ساعته میزبان مسافرانی است که برای گپ زدن همراه با نوشیدنی مورد علاقه شان به دنبال فضایی دنج و دل انگیز می گردند. سالن همایش هتل پانوراما کیش هم گنجایش ۶۰۰ نفر را دارد و مخصوص برگزاری برنامه ها و همایش های خاص است.

نمایش و رزرو آنلاین هتل پانورما

 

https://zoomkish.com/hotel/HotelDetail/1001770

 

 

قوانین و امکانات هتل

 

قوانین کودکان: اقامت یک کودک در ایام عید نوروز 1401 زیر 5 سال رایگان می باشد. (جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید)

امکانات ویژه رایگان: ترانسفر فرودگاهی رفت، اینترنت، صبحانه

اتباع خارجی: بلامانع و یکسان با نرخنامه

قوانین محرمیت: با مدرک شناسایی معتبر و تمام افراد داخل اتاق باید محرم باشند و یا زوجین با صیغه نامه با مهر برجسته باشند.

زبان های در دسترس در هتل: فارسی

حداکثر ظرفیت هتل: 267اتاق و 693تخ

نوع سرویس بهداشتی: در لابی (سرویس ایرانی و فرنگی) ، در اتاق (سرویس فرنگی) ، طبقات و راهرو( سرویس فرنگی و ایرانی)

وعده های غذایی رایگان: صبحانه رایگان

استعمال سیگار و قلیان: ممنوع است (اتاق ها تراس ندارند)

قوانین ترانسفر: استقبال فرودگاهی رفت رایگان

استخر مجموعه: دارد (فعال)

امکانات معلولین: رمپ ، ویلچر

(این قوانین ممکن است در هر زمان توسط هتل تغییر کند)

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش تلفن

 

07644444000

 

فاصله هتل تا مکان‌های مهم

صخره خرچنگ ها 1408 متر
استادیوم والیبال ساحلی کیش 976 متر
پــلاژ آقایان 1020 متر
بازارچـه حافظ 444 متر
کلوپ تفریحیIran Segway 682 متر
محل کرایه دوچـرخه 652 متر
مرکز غواصی کیش 735 متر
اسـکله بزرک تفریحی 1213 متر
کشتی آکواریومی 1014 متر
بولینگ 683 متر
پارک ساحلی 959 متر
مرکز خرید مریم 656 متر
مجتمع تفریحی کشتی ایرانی 783 متر
مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس 1336 متر
بازار بهکـیش 1378 متر
قلعه وحشت 964 متر
مرکز خرید پردیس 1 597 متر
مرکز خرید پردیس 2 590 متر
رستوران کوه سنگی 474 متر
مرکز همایش های بین المللی 543 متر
سالن کنسرت شهر 353 متر
مرکز خرید پانیذ 283 متر
رستوران میرمهنا 741 متر
مرکز تجاری کیش 165 متر
فودهال و فست فود هشتگ 1142 متر
مرکز خرید مروارید 757 متر
رستوران کوه نور کیش 762 متر
مرکز خرید ونوس 846 متر
رستوران دارچین 1301 متر
رستوران شاندیز VIP جزیره کیش 1750 متر

 

 

هزینه یک شب اقامت در هتل پانوراما کیش چقدر است؟

اتاق های هتل پانوراما در مواقع مختلف سال دارای نرخ های مختلفی است. این نرخ ها بر اساس فصل و ایام پیک تغییر می کند. در سایت ایران هتل آنلاین می توانید با بهره گیری از تخفیفات ویژه هتل پانوراما کیش که در تمامی مواقع سال، چه در ایام پیک و تعطیلات یا دیگر فصول سال، که برای رفاه حال میهمانان ارائه می شود، اقامت مقرون به صرفه و در عین حال لوکس و با کیفیتی را در هتل پانوراما کیش تجربه کنید.

 

آدرس هتل پانوراما کیش کجاست؟

هتل پانوراما کیش واقع در خیابان رودکی و در نزدیکی بولوار ساحل و میدان امیر کبیر می‌باشد. این هتل تا دریا فاصله بسیار کمی دارد.

 

فاصله هتل پانوراما کیش تا فرودگاه چقدر است؟

هتل  5 ستاره پانوراما کیش سرویس ترنسفر مهمانان به هتل را به صورت رفت و برگشتی انجام می‌دهد. فاصله هتل پانوراما تا فرودگاه کیش کمتر از 10 دقیقه با ماشین می‌باشد.

نمایش و رزرو آنلاین هتل پانورما

 

https://zoomkish.com/hotel/HotelDetail/1001770

 

 

مراکز خرید و مکان‌های تفریحی نزدیک به هتل پانوراما کیش کدام‌اند؟

یکی از اهداف گردشگران از سفر به جزیره‌ی زیبای کیش، خرید کردن است؛ از این رو نزدیکی محل اقامت به مراکز خرید مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خوشبختانه هتل پانوراما در کیش از این بابت موقعیت بسیار خوبی دارد و به مراکزی همچون رویا مال، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مریم 2، بازار پانیذ و بازار ونوس در نزدیکی هتل پانوراما قرار دارند. کارتینگ جزیره کیش، پیست دوچرخه سواری و هایلند پارک نیز فاصله کمی با هتل داشته و دسترسی به آنها بسیار ساده می‌باشد.

 

 

کدام بیمارستان به هتل پانوراما کیش نزدیک است؟

بیمارستان کیش واقع در بولوار حریره نزدیک‌ترین بیمارستان به هتل 5 ستاره پانوراما کیش می‌باشد.

 

فاصله هتل پانوراما کیش تا ساحل، پلاژ بانوان و آقایان چقدر است؟

 

فاصله اسکله تفریحی جزیره و ساحل تا هتل پانوراما چیزی حدود 15 دقیقه به صورت پیاده است. اگر قصد استفاده از تفریحات آبی مانند غواصی و یا پاراسل را دارید می‌توانید از کلوب‌های ورزشی و آبی واقع در ساحل جزیره استفاده نمایید.
فاصله پلاژ بانوان و آقایان تا هتل پانوراما کیش حدود 10 دقیقه با ماشین است. اگر قصد دارید تا کمی هیجان را نیز تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از پارک آبی اوشن نیز بازدید کنید. این پارک آبی 15 دقیقه با ماشین با هتل فاصله دارد.
5/5 - (4 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

2 دیدگاه

  • هتل پانورما‌ هتل خوبیه در کل کیفیت سرویس بهداشتی و اتاق استاندارد متوسط هست اما یکسری ضعف ها داشته مثل شارژ نبودن مینی بار نداشتن کافی در صورتی که بقیه هتل هایی که تابحال رفتم همشون حتی ۴ ستاره ها هم کافی تو اتاق داشتند منوی صبحانه خوب بود اما نه به خوبی هتل ویدا

    از نظر موقعیت مکانی هتل ‌پانورما جای خوبی قرار داره و دسترسی نزدیکی داره به مراکز خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن