هتل آرامیس تهران_رزرو هتل چهارستاره تهران

 

هتل آرامیس

در این محتوا قصد داریم برای افرادی که به دنبال هتل چهار ستاره خوب در تهران هستند کمک کنیم

تا با بهترین هتل های چهار ستاره تهران اشنا شوند و هتل انتخابی خود را از سایت کیش زوم به پایین ترین قیمت رزرو کنند.

هتل آرامیس تهران یکی از هتل های 4 ستاره زیبا در اطراف تهران است شما برای اشنایی کامل با هتل آرامیس تهران

میتوانید تا انتها این مقاله را مطالعه کنید و همچنین در پایان اگر فکر میکنید که هتل آرامیس تهران انتخاب نهایی شماست از طریق سایت کیش زوم و کلیک روی تصویر زیر به اسانی اقدام به رزرو هتل آرامیس تهران کنید.

 

درباره هتل ارامیس تهران بدانید!

هتل چهار ستاره آرامیس در یکی از زیباترین خیابان های تهران، خیابان ولیعصر واقع شده و آخرین بازسازی آن در سال 1396 انجام گرفته است. ساختمان 9 طبقه هتل دارای 133 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های مجلل و مدرن می‌باشد. از امتیازات این مجموعه می‌توان به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به نقاط ديدنی، موزه‌ها، مراكز تجاری، اداری و تفريحی اشاره کرد. هتل آرامیس با تجربه ای طولانی در زمینه هتلداری و پرسنلی مجرب، پذیرای شما میهمانان گرانقدر می‌باشد.آشنایی با این هتلهتل بوتیک تجاری سه ستاره آرامیس با 139 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت مجلل و مدرن، با کارکنانی مجرب پذیرای شماست.

امکانات هتل آرامیس تهران چیست؟

هتل آرامیس تهران یکی از هتل های 4 ستاره پایتخت است که در خیابان ولیعصر و در نزدیکی میدان ولیعصر(عج) قرار دارد. این هتل چهار ستاره دسترسی بسیار مناسبی به مناطق مرکزی شهر دارد. دانشگاه تهران، ایستگاه راه آهن و نمایشگاه بین المللی تهران نیز در فاصله کوتاهی از این هتل قرار دارند. نزدیکی به ایستگاه مترو نیز از دیگر دلایل محبوبیت این هتل است.
هتل آرامیس تهران در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل 7 طبقه دارای 84 واحد اقامتی متنوع اعم از اتاق و سوئیت است. چشم انداز واحدهای اقامتی این هتل رو به خیابان های اطراف است. در کنار این هتل نیز واحدهای تجاری متنوعی قرار دارند. در طبقه نخست هتل آرامیس تهران کافی شاپ این هتل با ظرفیت میزبانی از 35 مهمان قرار دارد.
در طبق دوم هتل نیز رستوران چاچوق قرار دارد. این رستوران ظرفیت میزبانی از 450 مهمان را دارد. از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره می توان به صندوق امانات، پارکینگ، فروشگاه، خدمات تهیه بلیط و تبدیل ارز اشاره کرد.

  

قیمت رزرو هتل آرامیس تهران

 

قیمت رزرو هتل آرامیس تهران با توجه به زمان سفر شما میتواند متغیر باشد و معمولا در روزهای غیر کاری و تعطیلات قیمت ها نسبتا بالا تر میرود زیرا تقاضای بالا باعث افزایش قیمت رزرو هتل میگردد.

 

مزیت رزرو هتل آرامیس تهران از کیش زوم چیست؟

کیش زوم به عنوان معتبرترین سامانه رزرو اینترنتی هتل و پرواز در  ایران، ارائه ارزان ترین قیمت رزرو هتل آرامیس تهران با بالاترین درصد تخفیف برای شما گارانتی می کند. علاوه بر این، ارائه راهنما و نقد جامع هتل آرامیس تهران در کنار گالری تصاویر، موقعیت و آدرس هتل آرامیس تهران توسط کیش زوم در مقاله هایی جامع، دید دقیقی از این هتل را هنگام رزرو، برای شما به ارمغان می آورد.

مشاهده هتل آرامیس بر روی نقشه

 

هتل آرامیس تهران, Vali-e Asr Square, Behjat Abad, ناحیه ۳, District 6, شهرداری منطقه شش ناحیه یک, Tehran, بخش مرکزی شهرستان تهران, Tehran County, 14158-55349, Iran

آدرس هتل آرامیس تهران :

تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از ميدان وليعصر، نبش کوچه دانش کيان

 

دیگر هتل های قابل رزرو در تهران

 

هتل های پنج ستاره تهران:

 

هتل اسکان الوندتهران

 هتل رامتین تهران

رزرو تمام هتل های تهران با تخفیف ویژه و تضمین کمترین قیمت.
با پشتیبانی ۲۴ ساعته و دریافت ووچر آنی. بهترین قیمت. بالاترین تخفیف.
ضمانت بهترین قیمت. پاسخگویی آنلاین و تلفنی. رزرو آنلاین هتل در کیش زوم

www.kishzoom.com

 

نظرات درباره ی هتل آرامیس تهران

 

نظرات درباره ی هتل آرامیس تهران را اینجا در زیر این پست کامنت بگذارید.

 

در اینجا میتوانید نظرات خود را راجع به هتل آرامیس تهران با ما به اشتراک بگذارید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

1 دیدگاه

  • هتل ارامیس هتل خیلی خوبی برای اقامت هست من و دوستم 4 شب در این هتل اقامت داشتیم و به نسبت یک هتل 4 ستاره خیلی هتل خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن