هتل ارم تهران_رزرو هتل ارم چهارستاره تهران

 

هتل جهانگردی ارم

در این محتوا قصد داریم برای افرادی که به دنبال هتل چهار ستاره خوب در اطراف تهران هستند کمک کنیم

تا با بهترین هتل های چهار ستاره تهران اشنا شوند و هتل انتخابی خود را از سایت کیش زوم به پایین ترین قیمت رزرو کنند.

هتل ارم تهران یکی از هتل های 4 ستاره زیبا در اطراف تهران است شما برای اشنایی کامل با هتل ارم

میتوانید تا انتها این مقاله را مطالعه کنید و همچنین در پایان اگر فکر میکنید که هتل ارم تهران انتخاب نهایی شماست از طریق سایت کیش زوم و کلیک روی تصویر زیر به اسانی اقدام به رزرو هتل ارم کنید.

درباره هتل ارم بدانید!

 

مجموعه رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم تهران موقوفه و وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد،بخش عمده عواید حاصله از درآمدهای مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می گردد.این مجموعه با مساحتی بالغ بر 7 هکتار در شمال شهر تهران و در منطقه خوش آب و هوای تپه های عباس آباد و همجوار با مجموعه های فرهنگی عظیمی از قبیل کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مینا، و پل طبیعت واقع شده است.از ویژگی های این هتل موقعیت ساختمان اصلی با چشم انداز زیبا از کوه های شمال تهران است که در مرکز فضای سبز همراه با آبنماها و آبشارهای متعدد و طراحی پیاده راه جهت پیاده روی در فضای دنج و دلپذیر تداعی کننده باغ ایرانی در اذهان میهمانان گرامی است.ویژگی دیگر و مهم هتل ارم استقرار در محل تقاطع 3 بزرگراه اصلی شهر تهران، بزرگراه شهید حقانی و شهید همت و آیت الله مدرس می باشد. این موقعیت نقش اساسی در سهولت دسترسی به فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و مراکز فرهنگی و اقتصادی را دارد.

 

آشنایی با این هتل

 

هتل چهار ستاره ارم در شمال پایتخت با منظره‌ای چشم نواز و به دور از هیاهو در سال ۱۳۸۰ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ انجام گردیده است. ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۲ باب اتاق و سوئیت لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

قرار گرفتن در کنار بزرگراه‌های مهم شهر از جمله بزرگراه شهید همت، شهید حقانی و آیت الله مدرس، این هتل را منحصر به فرد نموده به گونه‌ای که دسترسی به مراکز اداری و تجاری پایتخت را در کمترین زمان، ممکن ساخته است.

لازم به ذکر است اتاق های ضلع جنوبی دارای بالکن و شمالی فاقد بالکن می‌باشند.

 امکانات و خدمات هتل ارم شامل:

 

هتل ارم, Shahid Haghani Expressway, Arazi Abas Abad, District 3, Tehran, بخش مرکزی شهرستان تهران, Tehran County, 19189-34354, Iran

 

 

قیمت رزرو هتل ارم تهران

 

قیمت رزرو هتل ارم تهران با توجه به زمان سفر شما میتواند متغیر باشد و معمولا در روزهای غیر کاری و تعطیلات قیمت ها نسبتا بالا تر میرود زیرا تقاضای بالا باعث افزایش قیمت رزرو هتل میگردد.

 

مزیت رزرو هتل ارم تهران از کیش زوم چیست؟

کیش زوم به عنوان معتبرترین سامانه رزرو اینترنتی هتل و پرواز در  ایران، ارائه ارزان ترین قیمت رزرو هتل ارم تهران با بالاترین درصد تخفیف برای شما گارانتی می کند. علاوه بر این، ارائه راهنما و نقد جامع هتل ارم تهران در کنار گالری تصاویر، موقعیت و آدرس هتل ارم تهران توسط کیش زوم در مقاله هایی جامع، دید دقیقی از این هتل را هنگام رزرو، برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

رزرو تمام هتل های تهران با تخفیف ویژه و تضمین کمترین قیمت.
با پشتیبانی ۲۴ ساعته و دریافت ووچر آنی. بهترین قیمت. بالاترین تخفیف.
ضمانت بهترین قیمت. پاسخگویی آنلاین و تلفنی. رزرو آنلاین هتل در کیش زوم

www.kishzoom.com

 

نظرات درباره ی هتل ارم تهران

 

نظرات درباره ی هتل ارم تهران را اینجا در زیر این پست کامنت بگذارید.

 

در اینجا میتوانید نظرات خود را راجع به هتل ارم تهران با ما به اشتراک بگذارید.

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن