رزرو هتل رمیس_ایبیس (اکسیس) فرودگاه امام_رزرو هتل های چهارستاره تهران

 

در این محتوا قصد داریم برای افرادی که به دنبال هتل چهار ستاره خوب در اطراف تهران هستند کمک کنیم

تا با بهترین هتل های چهار ستاره تهران اشنا شوند و هتل انتخابی خود را از سایت کیش زوم به پایین ترین قیمت رزرو کنند.

هتل ارم تهران یکی از هتل های 4 ستاره زیبا در اطراف تهران است شما برای اشنایی کامل با هتل
ایبیس

میتوانید تا انتها این مقاله را مطالعه کنید و همچنین در پایان اگر فکر میکنید که هتل ایبیس تهران انتخاب نهایی شماست از طریق سایت کیش زوم و کلیک روی تصویر زیر به اسانی اقدام به رزرو هتل ایبیس کنید.

 

آشنایی با هتل ایبیس تهران

 

هتل ایبیس تهران یکی از نخستین هتل‌های فرودگاهی کشور و زیر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می‎باشد که در سال 1393 در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل چهار ستاره مطابق با استانداردهای جهانی در 11 طبقه بنا و دارای 196 باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل ایبیس با پرسنلی مجرب با افتخار و با شعار “این جا را مثل خانه خود بدانید” آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان داخلی و خارجی می‌باشد. لازم به ذکر است نرخ اعلام شده برای اتاق های اقامت کوتاه این هتل فاقد صبحانه می‌باشد. هتل چهار ستاره ایبیس در شهر تهران با امکانات مدرن اقامتی در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است و آماده ی خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز میباشد .

اتاق های هتل ایبیس

تمامی 492 اتاق هتل ایبیس بسیار دلباز طراحی شده‌اند و در انواع مختلف(اتاق های استاندارد، اتاق های ویژه معلولین و سوئیت)  به میهمانان عرضه می‌شوند.

 

این اتاق ها با بروزترین تجهیزات در سطح بین المللی با نمایی دلپذیر، مکانی مناسب جهت اقامت ساعتی یا روزانه قبل یا بعد از پرواز می باشند.برای آنکه در طول سفر، بتوانید از غذاهایی متنوع و لذیذ بهره‌مند شوید، هتل ما با سه رستوران میزبان لحظات خاطره انگیز شما خواهد بود.

 

 

 

مجموعه ای پیشرو با ۷ سالن همایش در حوزه برگزاری همایش‌ها و سمینارها بر اساس برنامه ریزی دقیق همراه با آخرین تجهیزات بر اساس استانداردهای مدرن و روز دنیا .در هتل ایبیس(رمیس) استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و ماساژ برای خانم‌ها و آقایان کاملا مجزاست و شما می‌توانید با استفاده از آنها نشاط خود را بازیابید.ما ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران هتل های فرودگاهی ضروری میدانیم و برای تسهیل رفت و آمد مسافران به صورت 24 ساعته، هر 20 دقیقه ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه ارائه میدهد.لاندری، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته، سالن ورزشی و سالن آرایشی از دیگر خدمات و امکاناتی است که هتلهای رمیس به شما ارائه می‌کند تا آسوده خاطر اقامت کنید.

 

قوانین عمومی هتل رمیس ایبیس

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است، امکان رزرو بیش از یک بار اقامت ساعتی برای هر نفر در یک روز وجود ندارد.

اطلاعات مهم دیگر

لازم به ذکر است، امکان رزرو بیش از یک بار اقامت ساعتی برای هر نفر در یک روز وجود ندارد.

قوانین مهمان

میهمان مدعو و میهمان مقیم باید هم‌جنس باشند؛ یا هر دو خانم یا هر دو آقا

میهمان مدعو جهت ورود به هتل ملزم به ارائه مدارک شناسایی معتبر به پذیرش هتل خواهد بود.

 

 

آدرس هتل رمیس ایبیس روی نقشه

 

Remis Hotel, Imam Airport, Hasanabad RD, Fashapuyeh District, Rey County, Iran

 

 

قیمت رزرو هتل رمیس تهران

 

قیمت رزرو هتل رمیس تهران با توجه به زمان سفر شما میتواند متغیر باشد و معمولا در روزهای غیر کاری و تعطیلات قیمت ها نسبتا بالا تر میرود زیرا تقاضای بالا باعث افزایش قیمت رزرو هتل میگردد.

 

مزیت رزرو هتل رمیس اکسیس تهران از کیش زوم چیست؟

کیش زوم به عنوان معتبرترین سامانه رزرو اینترنتی هتل و پرواز در  ایران، ارائه ارزان ترین قیمت رزرو هتل رمیس تهران با بالاترین درصد تخفیف برای شما گارانتی می کند. علاوه بر این، ارائه راهنما و نقد جامع هتل رمیس تهران در کنار گالری تصاویر، موقعیت و آدرس هتل رمیس تهران توسط کیش زوم در مقاله هایی جامع، دید دقیقی از این هتل را هنگام رزرو، برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

رزرو تمام هتل های تهران با تخفیف ویژه و تضمین کمترین قیمت.
با پشتیبانی ۲۴ ساعته و دریافت ووچر آنی. بهترین قیمت. بالاترین تخفیف.
ضمانت بهترین قیمت. پاسخگویی آنلاین و تلفنی. رزرو آنلاین هتل در کیش زوم

www.kishzoom.com

 

نظرات درباره ی هتل ارم تهران

 

نظرات درباره ی هتل رمیس تهران را اینجا در زیر این پست کامنت بگذارید.

 

در اینجا میتوانید نظرات خود را راجع به هتل رمیس تهران با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

Rate this post

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن