بلیط هواپیما 70 درصد تخفیف

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز استانبول

 

 

برای رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری کیش به تهران به وبسایت کیش زوم مراجعه کنید . 😍😍😍

 

https://kishzoom.com

 

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز استانبول را دارید کیش زوم این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما شیراز استانبول به بهترین قیمت پرواز شیراز استانبول دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم شیراز استانبول و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) شیراز استانبول در کیش زوم موجود است. بنابراین وقت خود برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما شیراز استانبول هدر ندهید. بلیط هواپیمای شیراز استانبول را از کیش زوم بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری شیراز استانبول و بلیط چارتر هواپیما از شیراز به استانبول را در کیش زوم بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی کیش زوم می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز استانبول را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از کیش زوم خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز استانبول

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما شیراز استانبول می‌توانید به سایت کیش زوم مراجعه کنید. کیش زوم با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما شیراز به استانبول یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از شیراز به استانبول به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای شیراز استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس شیراز استانبول را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس شیراز استانبول را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما شیراز استانبول ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما شیراز استانبول را معمولا می‌توانید معمولا در روزهای شنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما شیراز استانبول را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت شیراز استانبول از قیمت دو بلیط یکطرفه شیراز استانبول و استانبول به شیراز ارزان‌تر خواهد شد.

 

برای رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری کیش به تهران به وبسایت کیش زوم مراجعه کنید . 😍😍😍

 

https://kishzoom.com

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما شیراز استانبول

  فاصله هوایی شیراز تا استانبول

مسافت پروازی شیراز و استانبول 2514 کیلومتر (1562 مایل) است.

  مدت زمان پرواز شیراز استانبول

طول پرواز شیراز استانبول به طور متوسط 4 ساعت و 30 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز شیراز به استانبول با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی شیراز استانبول

  ترکیش ایرلاین

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) …………… 4:40 …………… IST (فرودگاه جدید استانبول)

  قطر ایرویز

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) …………… 1:20 …………… DOH (فرودگاه دوحه قطر) …………… 4:30 …………… IST (فرودگاه جدید استانبول)

  امارات ایرلاین و فلای دبی

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد شیراز) امارات ایرلاین ……………1:20 …………… DXB (فرودگاه دبی) فلای دبی …………… 4:55 …………… SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

  ایرعربیا

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد شیراز) …………… 1:15 …………… SHJ (فرودگاه شارجه) …………… 4:55 …………… SAW (فرودگاه صبیحا استانبول)

ایرلاین‌هایی که از شیراز به استانبول پرواز مستقیم دارند

 

برای رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری کیش به تهران به وبسایت کیش زوم مراجعه کنید . 😍😍😍

 

https://kishzoom.com

 

پروازهای هواپیمایی ترکیش از شیراز به استانبول به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز شیراز استانبول

ارزانترین ایرلاین‌های پرواز شیراز استانبول قطر ایرویز و ایر عربیا می‌باشند.

  روزهای پرواز شیراز به استانبول

پروازهای شیراز استانبول تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن