kharid bilit havapeyma online

فوت و فن های خرید بلیط هواپیما ۸۰ درصد تخفیف

 

بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف

به نکات زیر توجه کنید تا همه فوت و فن ها را در چند دقیقه به شما یاد بدهیم

تاریخ پرواز (به تقویم نگاه کنید و شهر پر مسافر را شناسایی کنید)
روند تغییرات نرخی
اتفاقات خارج از روال معمول
رصد سایت بلیط چارتر
تماس تلفنی با پشتیبان

 

تقویم نقش عمده ای در مسافرت ها دارد بیاید به این نکته توجه کنید و یاد بگیرید که در پایان تعطیلات بلیط های برگشت به مقصد های سفرارزان می شوند.

ابتدا باید مشخص کنیم که مقصد پرمسافر کجاست ( دربازه زمانی مشخص ).به عنوان مثال بین دو شهر تهران و استانبول کدام یک در زمان نوروز مسافر پذیر تر هستند؟

 

به مثال عملی زیر دقت گنید

 

مثال: در پایان تعطیلات نوروز بلیط های تهران به استانبول ارزان می شود چرا که تعطیلات تمام شده و هر کس می خواهد به شهر خودش بازگردد و کمتر کسی طلب رفتن به استانبول است.

(بنا براین مقصد پر مسافر در مسیر تهران به استانبول در پایان تعطیلات نوروز شهر تهران است. در حالی که در ایتدای شروع تعطیلات شهر پر مسافر شهر استانبول بود)

حالا به یک مثال عملی دیگر توجه کنید فرض کنید مراسم مذهبی شهادت امام رضا نزدیک است. در این مسیر در زمان شروع مراسم شهر پرمسافر مشهد و در انتهای زمان مراسم شهر پر مسافر تهران است.

از طرفی پروازهای رفت و برگشتی زیادی برای انتقال مسافران به سایر شهر ها بایستی برگزار شود. صندلی های پرواز رفت خالی است و این موقع است که نرخ ها به شدت افت می کند و یک بلیط ۱۳۵۰ هزار تومانی را می توانید به نره ۲۷۰ هزار تومان هم بخرید و حتی پایین تر. آیا این ۸۰ درصد تخفیف نیست؟

بررسی روند تغییرات نرخی بلیط ها

 

روندهای نرخی را در نظر بگیرید اگر مشاهده می کنید نرخ بلیط ها به مرور گران می شود پس درنگ نکنید و بلیط خود را سریعا خریداری کنید. و اگر می بینید که نرخ ها کاهشی است صبر کنید تا به نرخ مورد نظر شما نزدیک شود.

قبل از هر تصمیمی دوباره به تقویم برگردید اگر می خواهید در ایام شلوغ به شهرهای پرمسافر بروید منتظر بلیط های نا متعارف و ارزان نباشید در حد نرخ مصوب هم بتوانید بلیط بخرید هم باز بهترین انتخاب است.

فاصله زمانی را در خرید بلیط های کاهشی رعایت کنید تا ۵ ساعت مانده به پرواز صبر کنید و تا کمتر از ۳ ساعت مانده به پرواز حتما خرید خود را انجام دهید.

اما در زمینه بلیط هایی که روند افزایشی دارند تا نزدیک پرواز صبر نکنید چون گرانتر می شود.

توجه : همیشه مناسب ترین نرخ بهترین انتخاب نیست به پروازها توجه کنید و کیفیت را مد نظر بگیرید به عنوان مثال ناوگان ماهان بسیار بهتر از سایر ناوگان های دیگر دخلی است

اتفاقات خارج از روال معمول

 

به اتفاقات خارج از روال توجه کنید به فرض اگر بلیط ها روند کاهشی دارند و به طور غیر مترقبه چند پرواز در همان روز کنسل می شود در همان لحظه خرید بلیط خود راانجام دهید. چون مسافر ها به سایر پروازها جابجا می شوند و یکباره نرخ ها افزایشی می شود.
رصد سایت بلیط چارتر

 

https://kish44.ir/

5/5 - (1 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

1 دیدگاه

  • سفر به بغداد. بغداد بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور عراق است. بغداد تاریخی طولانی و غنی دارد و زمانی این شهر مرکز فرهنگی و آموزشیِ عصر خود بوده است.بلیط هواپیما تهران بغداد خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به بغداد رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران بغداد قیمت بلیط هواپیما تهران به بغداد خرید بلیط ارزان …
    https://kishzoom.com/Ticket-Tehran-baghdad.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن