جدیدترین هتل کیش

 

جدید ترین هتل کیش هتل پالاس 5 ستاره  است که در سال 1400 افتتاح شد

 

هتل 5 ستاره پالاس در اسفند ماه 1400 در کیش افتتاح شده است. این هتل در 15 طبقه ساخته شده و دارای 233 باب اتاق و سوئیت با امکاناتی رفاهی مناسب همچون تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان و نامحدود، مبلمان و پک بهداشتی می‌باشد. از مزیت‌های هتل پالاس کیش سرویس رایگان از فرودگاه به هتل می‌باشد که با هماهنگی قبلی می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. هتل پلاس کیش دسترسی آسانی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد. همچنین مراکز خرید متعددی در نزدیکی این هتل قرار گرفته شده است که شما می‌توانید با حدود 4 دقیقه رانندگی به یکی از این مراکز خرید برسید. فاصله هتل پالاس تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه با خودرو می‌باشد. شما می‌توانید هتل پالاس کیش را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت کیش زوم رزرو کنید.

کد تخفیف هتل در وبسایت کیش زوم :  hotel

 

کد تخفیف :  hotel

 

 

 

2 . هتل آرامیس پلاس در سال 1399 افتتاح شده

 

هتل تازه تاسیس آرامیس پلاس کیش در سال آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از بهترین مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله پردیس ۲، کیش مال، رویا مال و کتون اشاره نمود. هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

 

 

 

3 هتل کورش 5 ستاره سال 1397 افتتاح شده

 

هتل پنج ستاره کوروش کیش واقع در میدان پردیس در نوروز سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل تازه تاسیس در ۱۶ طبقه بنا و دارای ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره زیبای کیش از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. هتل مجلل کوروش با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش اند اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان عزیز رقم بزنند.
لازم به ذکر است اتاق های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند.

کد تخفیف :

hotel

4 . هتل 5 ستاره ویدا در سال 1396 افتتاح شده

 

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

کد تخفیف :  hotel

 

5/5 - (1 امتیاز)

مارکومشاهده نوشته ها

کیش 100 مشاور و راهنمای سفر شماست.. در کیش100 میتوانید پاسخ پرسش های خود درباره جاذبه ها، برنامه سفر، هزینه ها، حمل و نقل، آب و هوا نقشه و تصاویر مقاصد سفر را بیابید. کارشناسان کیش100 هزاران جاذبه و محتوای دیدنی داخل و خارج از کشور را از نگاه گردشگری نقدو بررسی کرده اند و ضمن بیان نقاط ضعف و قوتشان به آنها امتیاز داده اند. یک و نیم میلیون کاربر مانند شما هم، پس از سفر نظر و سوال خود را در دیدگاه کاربران درج کرده اند که می‌تواند تجربه سفر آنها را به شما منتقل کند. در وبسایت کیش100 می توانید برنامه اختصاصی سفر خود را طراحی کنید. پرواز رفت و برگشت جداگانه برای هر مسیری بخواهید تهیه کنیدبرنامه های سفر آماده ما را که در قالب تور آنلاین طراحی شده اند خریداری و رزرو کنید. شما در کیش100 تمام عملیات خرید خود را از طریق درگاه های معتبر انجام میدهید همچنین میتوانید درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و با کمک پشتیبانی خرید خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل خرید بلیط هواپیما دانلود اپلیکیشن